珍惜香港
珍惜香港
珍惜香港

2020 新年快樂!

2020/01/01 00:00:15 網誌分類: 寫作
01 Jan

五、四、三、二、一 ... 新年快樂!! HAPPY NEW YEAR!! 

依家正正喺零時零分,2019 年已成過去,剛剛踏入 2020 年,唔知大家有乜嘢感想? 

有朋友同我講,2019 年實在太衰,好希望快啲過去。無疑舊年下半年,發生咗好多大事,令各位畢生難忘。不過希望大家明白,其實好多世事,由 DAY ONE 開始就已經注定咗。既然所謂西方普世價值,只能夠依賴掠奪他國資源去維持嘅,咁試問呢個地球,仲邊有可能再承受多十四億嘅民主自由呢? 

大勢所趨,總要發生,所以中西大戰,喺我地嘅地球,注定要面對嘅命運,呢個就喺西方普世價值,同中國民族精神之間嘅對決,而香港正正就處於中西之間嘅特殊位置,自然成為呢場環球對決嘅縮影,以及必爭之地。香港人亦注定要見證呢一場歷史,是禍是福,就要睇我地香港人嘅造化啦! 

咁究竟香港,有乜嘢出路?香港人,又有乜嘢出路? 

今日,我帶咗個錦囊俾大家。其實近呢幾年,我同好多朋友,都透露過呢個錦囊嘅內容,仲叫佢地及早準備添。環球以及香港嘅時勢,已經發展到今時今日,幾乎可以話,已經接近最後機會。錦囊嘅內容,好簡單,就喺以下呢三個字: 

CHOOSE YOUR SIDE!!! 

唔好問我 WHICH SIDE,問你自己。我只能夠話,凡事有因,必然有果,善惡到頭終有報,忘本嘅人,喺唔會有好下場。 

不過你可能會問,舊年,輸得好慘喎!點算?咁不如我反問你,究竟輸咗啲乜嘢?你輸,喺因為你只見到,前面果一百六十幾萬人,但偏偏就睇唔見自己後面,原來仲有十四億人! 

大家要有心理準備,唔單止喺 2020 年,相信嚟緊呢十年,各位將會面對,前所未見嘅新挑戰。最後,我想贈大家一句: 

大勢所趨,總要發生,成敗得失,不在朝夕

回應 (4)
我要發表
CD ROM
CD ROM 2020/01/01 23:02:58 回覆

祝珍兄新年快樂~~~

THE BEST IS YET TO COME. 保持positive, 關關難過關關過~~~

珍惜香港
珍惜香港 2020/01/01 11:14:26 回覆
@歷史長河...
 祝河兄新年快樂,身體健康,事事順利,開開心心!
歷史長河
歷史長河 2020/01/01 08:02:22 回覆

也祝福珍兄新年快樂,身體健康,諸事順利!

user

已關注

最新回應

珍惜香港
珍惜香港 2020/12/19
 

有朋友問我《心境》的來頭,其實這是一齣陸劇的背景配樂。

歷史長河
歷史長河 2020/06/13

好詩好詩!

花姐
花姐 2020/05/16

根找不到,只能四處為家,可悲 {#iconb_225}

homan
homan 2020/05/15

父不要,母不認,畜生一只