珍惜香港
珍惜香港
珍惜香港

誰最恐懼 721?

2020/01/04 09:41:26 網誌分類: 時事
04 Jan

 
話說江永祥响一個訪問裡面,被問及 721 果陣,提到一啲事實,結果惹嚟咗一場風波。我諗江 SIR 作為警察公共關係科嘅一名要員,應該非常清楚,有啲嘢,其實唔太方便以警方嘅身份評論,但佢仍然選擇去觸碰呢條界線,我就反而覺得,喺非常高明。見佢諗清諗楚慢慢講,內容雖然碰界,但唔算踩界,所以班黃媒想借呢單嘢嚟煮佢,就真喺唔使旨意。 

今次江 SIR 作出少少犧牲,向大家拋出咗一個錦囊,不過似乎各位反對黃黑嘅各界人士,到依家都仲未意識得到。 

罪惡嘅不歸路

其實,事態發展到今時今日,果班黃黑之徒,以及支持佢地嘅假和理非,已經走投無路。依家惟一可以 KEEP 住呢場運動嘅,就喺有理冇理,乜叉都屈哂啲警察,總之就以一切手段,保住黑警嘅假象,同仇警嘅情緒,其他乜嘢訴求,都已經唔再重要。或者簡單啲講,仇警呢招,一旦失效嘅話,包裝罪惡嘅糖衣粉碎,整場運動,就會即時瓦解! 

我唔喺講笑,點解會搞成咁?因為佢地走上咗罪惡呢條不歸路,惟有繼續抹黑警隊,先至可以令到罪惡合理化,先至可以維持呢場運動。THAT'S WHY 佢地當 721 好似命根咁,難得呢隻萬花筒,呃到一大班自以為好醒同中立嘅儍仔轉軚,令到形勢逆轉,將大量市民,轉化成佢地犯罪嘅護盾。你想翻案?佢地真喺會同你死過! 

721 萬花筒

所以江 SIR 輕描一句,就惹嚟黃黑陣營極大嘅反彈,黃媒群起反擊。人地只喺話「有一班人」帶咗一班示威者到現場,牽引咗成件事嘅發生,其實呢個講法,冇乜大不了。但有一個人,就即時對號入座,發哂難渣咁,唔知呢個人,咁緊張做乜? 

當日,一個外區議員,帶隊走入元朗搞事,根本就喺眾所周知,擺到明响現場,同班黑衣人一齊挑釁當地居民,但竟然冇人去質疑。反而一個當地議員,响另一個唔同嘅時空,跟當地人握個手,講句鼓勵嘅說話,就俾人一口咬定勾結乜嘢黑社會,本來就已經講唔通。但可惜果位當地議員,見自己處於下風,就選擇咗避重就輕,你逃避,人地就梗喺乘勢追擊,結果就連個議席都輸埋。 

黃黑嘅死穴

所以,各位反對黃黑嘅各界人士,唔好再逃避啦!仲以為 721 對你地不利嘅話,就喺嚴重錯判形勢。黃黑陣營之所以有咁大嘅反彈,喺因為有人點中咗佢地嘅死穴,佢地攬得咁緊,其實已經露哂底。你地唔單止唔應該逃避,仲要借江 SIR 呢單嘢,將 721 重新擺上枱,團結各方嘅輿論同文宣力量,將事實嘅焦點,移離無辜嘅執法者,糾正返去果啲罪魁禍首度,集中火力,群起鋤爆佢地呢個死穴。 

我想問大家,究竟喺邊個,最恐懼 721? 

答案呼之欲出!

回應 (1)
我要發表
小雄
小雄 2020/01/06 12:12:39 回覆

事情最近兩月終於慢慢見到曙光,但願香港以後能認清方向,發揮自身優勢更上一層樓。

user

已關注

最新回應

珍惜香港
珍惜香港 2020/12/19
 

有朋友問我《心境》的來頭,其實這是一齣陸劇的背景配樂。

歷史長河
歷史長河 2020/06/13

好詩好詩!

花姐
花姐 2020/05/16

根找不到,只能四處為家,可悲 {#iconb_225}

homan
homan 2020/05/15

父不要,母不認,畜生一只