Kelly Chu
Kelly Chu
Kelly Chu

萌爆布甸狗玻璃樽連匙羹 精緻實用七仔有得換購!

2020/01/15 04:12:20 網誌分類: 生活
15 Jan
          7-Eleven聯乘Sanrio創舉停不了,今次為大家帶來由Hello Kitty、My Melody及Pompompurin(布甸狗)組成三款「Sanrio characters 限量版立體公仔玻璃樽連珪藻土匙羹」,立體造型的大頭公仔蓋,可愛度爆燈!今次仲可以自選款式,由即日早上七時起,到7-Eleven就可以換購到!

          呢個靚靚嘅玻璃樽,容量約400毫升,樽身印有角色專屬圖案,半透明設計令內藏物品一覽無遺,方便實用,適合存放小飾物、文具、乾果、茶葉及調味料(鹽、砂糖、香料粉)等,配上Hello Kitty、My Melody及 Pompompurin(布甸狗)的圓咕碌立體造型公仔樽蓋,猶如從玻璃樽探頭張望,呆萌的樣子實在令人愛不釋手。

          玻璃樽蓋上備有矽膠圈,阻隔灰塵,整潔衛生。每款玻璃樽均附帶對應款式圖案的珪藻土匙羹,可愛精緻,方便識別。匙羹以天然礦物珪藻土製成,吸濕防霉,放於玻璃樽內,具有防潮效果;亦可作量匙使用,每羹約一茶匙。想要如此清新氣息的玻璃樽,大家快啲去7-Eleven了解點樣換啦!

        

        Kelly Chu
  
  
回應 (0)
我要發表
user