陸蕙華
陸蕙華
陸蕙華

愛惜自己愛地球

2020/01/15 04:13:06 網誌分類: 生活
15 Jan
          近日澳洲山火的消息實在讓人痛心,同時告誡大家—地球真的生病了。

          出了捐錢救災,我們還可以改變一下日常習慣,減低對地球的傷害。節約能源,少用紙張,膠袋、垃圾要分類等環保概念我們就聽得多,飲食上,我們又可以做些甚麼呢? 世界衛生組織去年連同聯合國糧食及農業組織推出了相關報告,讓我挑選幾個重點跟大家分享:

          1)鼓勵媽媽們為自己、寶寶及地球的健康,盡量選擇餵母乳。世衛建議寶寶出生後頭六個月全吃母乳,其後可配合固體食物,繼續餵哺母乳至兩歲或以上。

          2)建議多元化飲食並減少進食加工食品。加工食品一般含有較多添加油鹽糖,不只加重了我們身體的負擔,多餘的食物包裝更加重了地球的負擔。

          3)平日飲食應包含較多蔬菜水果、全穀物、乾豆及堅果類。適量進食雞蛋、奶類製品及其代替品、家禽類、魚類及少量紅肉(豬、牛、羊)。多選可靠的良心供應商,盡量選擇當地及季節性食物,可以的話自備容器及環保袋。

          4)在安全的情況下多飲開水,自備容器及吸管,以備不時之需。有人會覺得自備容器很麻煩,但為了地球的健康(又能省錢),少少不便絕對值得。

          5)避免進食過量,加重身體負擔。很多人不願浪費,就算飽了都硬要「清盤」,事後又會因吃多了後悔。建議大家因應自己食量點菜,避免眼闊肚窄。隨身帶備食物盒,有需要時,將多餘食物帶回家,稍微加工一下,又一餐。

          踏出第一步,為自己身體以及地球的健康出一份力吧!

        香港營養師協會培訓及發展部主任

        加拿大註冊營養師

        陸蕙華

        
回應 (0)
我要發表
user

網誌分類

最新回應

O
O 2019/10/09

其實你到底有無答過個問题既呢﹖糖尿病食唔食得飯﹖梗係唔得啦!話得嗰個係想你食完打胰島素,完全係惡性循環

到底dash diet有咩咁巴閉佢本身只係話..........穩定血壓﹖

你地死都唔承認食脂肪先係穏定血糖既好方法,尤其以飽和脂肪係最有效囉!

keto 係直頭可以令大部份人[脫離糖尿病藥],你嗰啲又得唔得﹖

https://www.healthline.com/nutrition/ketogenic-diet-101?slot_pos=article_1&utm_source=Sailthru%20Email&utm_medium=Email&utm_campaign=authoritynutrition&utm_content=2019-10-08&apid=25476542

J
J 2019/04/18

點解所有"營養師"都係以偏蓋全,講啲唔講啲既呢﹖

飽和脂肪除咗升ldl,但亦會提升hdl,即係你地所謂既"好膽固醇",但從來都唔會講後半部份

你地知唔知精制澱粉(以糖最甚)都會提升ldl,而佢提升既ldl先係最有害最容易氣化最會導致心血管疾病既呢﹖

你係咪落後全世界幾年﹖早喺2015年已經剔除咗食用膽固醇上限!重有"但該膳食指南仍建議膽固醇的攝入量應是愈少愈好"係根本唔存在,係你憑空想像出嚟既﹖