珍惜香港
珍惜香港
珍惜香港

所謂人權

2020/01/15 11:49:45 網誌分類: 政治
15 Jan

今日,想同大家分享我 2014 年 6 月中,發表過嘅一篇回應,內容方面,我會作少少修正。記得當時喺佔中前夕,我第一次對所謂嘅西方普世價值,作出咗都幾嚴厲嘅批評。香港近呢大半年發生嘅社會事件,可以話喺佔中嘅延續,而事態發展到今時今日,我諗大家應該已經有足夠嘅體會,去了解一啲以往難以接受嘅宏觀事實。 

物競天擇,適者生存

有云:物競天擇,適者生存;古往今來,永恆不變。意圖違反呢個自然定律嘅,小至個人,大至國家,勢必走上滅亡之路。進化論,亦喺基於呢個自然定律,物種之所以能夠進化,皆因面對弱肉強食嘅世界,優存劣亡,只留低適者可以繼續繁衍。進化之路,只能向前,絕不能停,停,就會招至滅亡。 

到人類發展到近代,就出現咗智慧,智慧令到人類創造出文明,從而主宰呢個世界。不過,文明亦同時衍生咗驕傲同自我。結果,驕傲同自我,搞出咗「人權」呢樣嘢。人權令到人類多次違反「物競天擇,適者生存」呢個自然定律,招至一次又一次嘅失敗。如果人類再唔覺悟嘅話,最終會走上滅亡之路! 

嘩!講乜嘢呀!歪理!人權從來都喺公認嘅真理啦! 

人權與自然定律

其實我都好唔想達至呢個結論,但可惜每當我退一步,以宏觀角度去睇果陣,見到嘅世界的確喺咁。就睇人權嘅基礎:「生存」。話說每個人,一出世就擁有生存嘅平等權利。咦?乜唔喺適者,先可以生存咩?原來呢個人權嘅最底線,本身就已經違反咗「適者生存」嘅定律,而當「適者生存」遭淪陷,「物競天擇」亦會隨之失守,因為响人權嘅最底線之上,會衍生一系列嘅平等權利,最終會衝擊到「物競天擇」呢個定律。 

近代一個最典型嘅例子,就喺共產主義嘅崛起。共產主義,本身就喺建基於人權,呢種人權,就喺每個人,都擁有平等財產嘅權利,所以財產必須平均分配俾每個人。無疑,一個共產主義社會,完全違反哂「物競天擇,適者生存」呢個自然定律。個體無須競爭,社會無須進步,人人共存,人人共產。結果所有奉行共產主義嘅國家,都喺徹底失敗,無一倖免。 

資本主義,之所以能夠成為近代較成功嘅財產分配體制,正喺因為佢符合咗「物競天擇」。通過對社會貢獻能力嘅競爭,促進咗人類嘅進步。不過人權呢個包袱,始終令到人類無法遵從「適者生存」呢個定律。結果,人權就衍生咗「福利」呢樣嘢,「不適者」通過福利,逃過滅亡嘅厄運,得以生存。可惜大自然嘅本質就喺殘酷,優者响數目上往往遠少於劣者;違反「適者生存」嘅惡果,就喺物種以優少劣多嘅比例繁衍,步向滅亡! 

人道、人權、民主

一條解決呢個問題嘅出路,就喺將劣者,轉化成優者。早期嘅福利制度,喺以「人道」為基礎,所以只會為劣者提供生存嘅最基本元素。响最基本嘅福利制度之下,劣者會被社會歧視、忽略,意識上,同滅亡冇分別。不過呢種歧視、忽略嘅社會態度,反而能夠激發起劣者改變命運嘅動力,令佢地置諸死地而後生,轉化成優者。發展中嘅資本主義社會,因為能力上只能夠提供最基本嘅福利,往往造就咗呢個促進劣轉優嘅環境,令到社會高速向上發展。香港嘅上一代,就正正喺一個典型嘅例子。 

但唔知幾時,福利開始變質,慢慢轉化成福利主義,原來罪魁禍首,又喺人權! 

以「人權」為基礎嘅福利主義,唔單止為劣者提供生存嘅最基本元素,更將佢地嘅生活質素,提升到同優者貼近,甚至對等,結果大大降低咗劣轉優嘅動力。而更甚嘅喺,人權將每個人嘅政治權利,劃上等號,呢家嘢,就喺所謂嘅「民主」。 

响「物競天擇,適者生存」呢個自然定律,得以嚴格遵守嘅情況之下,一人一票嘅民主制度,喺唔會有問題,因為劣者已經完全被淘汰,唔再存在啦!但可惜,人類無法遵從「適者生存」呢個定律,响福利主義之下,優少劣多嘅比例就會被極化。從此,劣者唔再需要咁辛苦將自己轉化成優者,以取得社會嘅資源,因為佢地已經能夠以大多數嘅選票,令到政策向福利傾斜,「物競天擇」終於受到衝擊。 

而每當「適者生存」遭淪陷,「物競天擇」失守之後,下一步,就會喺滅亡之路! 

民主何價

民主制度發展成熟嘅國家,普遍都喺入不敷支,之所以維持得到今時今日,喺因為佢地能夠通過經濟手段,掠取其他國家嘅血汗同資源。堪稱世上最民主嘅國家,亦喺世上最入不敷支嘅國家,呢個國家,利用軍事、科技、貨幣,去渣乾其他發展中國家嘅血汗同資源,先至可以填補佢要維持呢個自命最民主嘅制度,而需要付出嘅沉重代價。唔喺咁嘅話,呢個國家嘅體制,一早就已經崩潰咗。 

至於冇足夠嘅實力,但又要引入民主制度嘅國家,結果當然喺陷入無窮無盡嘅政治撕裂當中,經濟一沉不起,最後惟有廉價出賣自己嘅資源,去供養人地西方國家嘅民主自由啦! 

天,從來冇賦予過我地每一個人平等嘅權利,只喺人類嘅驕傲、自我,以為可以勝天!

回應 (4)
我要發表
歷史長河
歷史長河 2020/01/27 00:27:10 回覆

所謂人權,淨係扯淡😀

花姐
花姐 2020/01/25 20:39:33 回覆

天,從來冇賦予過我地每一個人平等嘅權利,只喺人類嘅驕傲、自我,以為可以勝天!

正是人類滅亡之主因

歷史長河
歷史長河 2020/01/23 19:21:42 回覆

施永青這篇文章立意相近:

https://www.am730.com.hk/column/新聞/人生而不平等-活著更增差異-204858

Joe
Joe 2020/01/15 22:51:55 回覆

好文不厭百回看👍🏻😊

user

已關注

最新回應

珍惜香港
珍惜香港 2020/12/19
 

有朋友問我《心境》的來頭,其實這是一齣陸劇的背景配樂。

歷史長河
歷史長河 2020/06/13

好詩好詩!

花姐
花姐 2020/05/16

根找不到,只能四處為家,可悲 {#iconb_225}

homan
homan 2020/05/15

父不要,母不認,畜生一只