Kelly Chu
Kelly Chu
Kelly Chu

KellyChu - 暴雨困車廂 網民:可以結婚了 消防英雄救美 港女心花怒放|Executive日記

2020/01/29 04:13:02 網誌分類: 生活
29 Jan
        

本港出現百年一遇嘅大暴雨,多架私家車喺路中死火,車內市民被洪水圍困,出現「英雄救美」一幕:一位消防員將黑裙美女圍抱下車,後者脫險後露出真摯快樂嘅笑容。小妹就覺得,香港正需要呢種公民意識,大難臨頭,危而不亂,靜心等待,喜見救星,感恩笑了。面對氣候逆變,互相扶持,不埋怨,不諉過於人。

重災區黃大仙昨成「澤國」,龍翔道積水最高浸到去石壆,唔少車輛喺路中死火。消防員出動,逐架車檢查有無人被困,救出多人。有電視台捕捉到「英雄救美」一幕,一架黑色私家車停喺石壆邊,當時積水浸沒半個車輪(見圖)。一位身穿露肩黑裙嘅年輕女士,經右邊車門落車,疑積水太深,不便行走,由消防哥哥將佢抱落車。期間黑裙女士雙手圍抱消防員,笑逐顏開,露出真摯快樂嘅神情。

呢段片段喺網上熱傳,有網民就形容︰「人生有幾多次可以咁樣抱住消防員」、「勁開心」、「可以結婚了」,好Sweet。

Kelly Chu

■消防員抱出受困女子。■消防員抱出受困女子。■網民二次創作一個女事主的Emoji ,在網上瘋傳。■網民二次創作一個女事主的Emoji ,在網上瘋傳。
  
  
  
回應 (0)
我要發表
user