【 裝修仝人誌.Ali篇 】 做事要用腦力 用錢要講效益

2020/02/24 11:04:06 網誌分類: 生活
24 Feb
【 裝修仝人誌.Ali篇 】 做事要用腦力 用錢要講效益

「呢到係一間兵工廠,每日都有新挑戰,如果你怕辛苦,唔好嚟做!或者如果你只係想有份工開飯,都唔好嚟做,但如果你想學嘢,想進步,呢到就啱你,至少你離開,出到去,你會掂!」裝修佬助理市場經理(Event)Ali道。

Ali在裝修佬任職近一年,負責的公司活動,大大小小均有,例如開倉日、公司週年派對及各類展覽!

上司並不一定識教下屬
Ali覺得,在裝修佬這家初創工作,就如同創業般,每日均會面對不同新挑戰,所以在裝修佬工作,一定要習慣這種文化,而且要機動力強,可以快速應對市場的各種轉變,作出應對!

哪裝修佬還有甚麼特別之處呢?「呢到會教你嘢!呢個係喺我遇到Benny(裝修佬CEO)前,好少上司會咁做!」

原來在Ali認識Benny前,均在傳統公司任職,很多時主管只是向她下達指令,她是否做得好,是否有效率,從來沒有人提點!有時工作上有小出錯,也罕有獲得建議,但作為Benny的下屬,情況就改變了!
【 裝修仝人誌.Ali篇 】 做事要用腦力 用錢要講效益
裝修佬助理市場經理(Event)Ali(左)指,在裝修佬這家初創工作,就如同創業般,每日均會面對不同新挑戰。

「你會做做吓嘢,佢會走埋嚟,問你做成點,點解咁做!有時我反應慢,佢係會炆,但佢會話你聽,問題出咗喺邊,話你聽咁做有乜後果。(文件)有邊到唔清晰,邊到得我自己明,人哋睇完都唔明!呢D情況喺其他公司,未必一定會發生,因為唔係位位主管都肯教,但呢到好多主管都肯教,等大家行少好多冤枉路!」

說到這裡,她即舉自己曾負責的「裝修佬開倉日」做例子。她說自己從前看事情很單向,從不會從多方面思考一件事,但那次舉辦活動,她即被提醒過,「你攪呢類活動,唔好以為好似你攪講座咁簡單,你要預計好多突發事件發生,唔好將自己擺喺危險位!」總之,就是執行工作指令前,自己應該要想清每一步才去做。不然,做錯了,重新做起,就是浪費時間。

組織活動宜多方面思考
哪做Marketing,在裝修佬,Ali又學到甚麼呢?Ali聽後,想了想道:「要有效益!好多公司做Marketing真係燒錢心態,即使無數返,都唔會覺有問題,總之燒咗嚿錢就算!但呢到會好講求燒咗出去,可以拎番幾多!呢點都係改變咗我成個思維!」

從Ali的故事,可見到她的工作環境很重視Smart working,減少出錯,提升效率,因為只要每個細節均減少出錯,公司發展自可以快一幾步。這一點,對於資源少的初創,極為重要!不然,只會一大堆主管日日開很多會議,但卻浪費時間!

此文章由裝修佬提供

裝修佬致力於令香港沒有麻煩/爛尾的裝修,並提供免費度尺/報價裝修防伏班,為傳統裝修及家居領域帶來新的變革。

回應 (0)
我要發表
user