小編的話 — 2019年回顧

2020/02/25 10:18:54 網誌分類: 學習
25 Feb

眨吓眼就嚟到2020年... 距離DSE又近咗一步,同學有冇覺得自己呢年渾渾噩噩,後悔冇努力啲讀書🥺 小編呢度有少少心靈雞湯,陪你哋2020年重新出發💓

1️⃣ 往事改不了😣

2019年冇努力讀書、考試成績唔理想... 等等嘅事已經成為過去,想改都改唔到。與其花時間後悔、怪責自己,不如將悲憤化為動力,嚟緊2020年做好啲,努力啲迎戰DSE🔥例如係做 dse pp, 對照番 2019 DSE Cut Off Score 去估計自己嘅成績等級。

2️⃣ 仲有得追🏃‍♂️

中四、中五嘅你仲有好多時間,而中六嘅你亦唔需要驚。小編成日都以自己嘅經歷做勵志故事:小編中六考完mock(大概二月)嘅時候,七科成績只得39... 經過study leave一輪奮鬥後成功升咗5分到44分😭 小編用一個半月時間做到嘅事,你哋仲有三個幾月一定會做到💪🏻

3️⃣ 明確目標🎯

小編唔建議同學為自己訂立太多嘅目標,例如係「我要減肥、我要脫離拖延症、我要用少啲手機...」太多太多嘅目標只會令你無法專心做好每一件事,結果冇一件事做得好。試吓從你認為最重要嘅一個目標著手,例如係慣咗做事拖拖吓嘅你,決定要脫離拖延症就坐言起行,朝住呢一個目標進發。

決定咗要脫離拖延症,考好DSE嘅你,有冇諗過DSE就快到,再慢慢抄筆記、揭參考書、等補習老師教曬所有課題... 好可能令你溫唔切書?🥺 小編已經將中、英、通識科嘅考試重點,濃縮曬喺自製嘅精讀筆記裏面😍 坐言起行,而家就去睇吓小編為你哋準備嘅筆記啦‼️ 筆記詳情可以喺 hkdsegayau 網站睇到!💓

回應 (0)
我要發表
user