【 裝修仝人誌.Tessa篇 】 做事有KPI 才可評估改進

2020/03/02 00:50:48 網誌分類: 生活
02 Mar
【 裝修仝人誌.Tessa篇 】 做事有KPI 才可評估改進

轉工對不少人來說,可能只為轉換心情或獲取更高回報,但原來當中,是存在著專業技能或個人處事能力的提升!這一篇《裝修仝人誌》的主角Tessa,就有這樣的體會!

任職Marketing Specialist的Tessa,加入裝修佬已經接近一年,每日都會忙得走來走去,如果大家有留意Facebook,更可能見過她主理的專頁「裝修啦baby」!

在前一份工作,Tessa於一家初創任職小編,除了處理日常Facebook上的工作,亦要協助拍攝短片,但總是停留於執行上司指令的階段,但加入裝修佬後,一切都不同了!

「喺裝修佬,公司係Set咗個目標俾我,然後我可以用自己諗到嘅嘢去試。而喺過程入面,我發覺,原來可以利用公司唔同部門嘅資源,去幫我做好件事,去產生協同效應,令到唔止係我完成咗件事,亦間接幫咗其他部門嘅同事!過程都係一種技術上嘅增長!」Tessa道
【 裝修仝人誌.Tessa篇 】 做事有KPI 才可評估改進
Tessa負責的專頁「裝修啦baby」,不時會分享她在工作上的小點滴!

其實在職業技能之外,Tessa亦覺得在個人處事上面,現時的腦細亦教她不少!「我係一個好易緊張嘅人,變咗好易會講錯嘢或做錯嘢!每次腦細一見到我咁,都會即時制止我!叫我出去食支珍寶珠先!」

為何食珍寶珠?「有次腦細同我解釋過,佢話人一亂,而隻手繼續做嘢,錯嘅機會係好大,隨時諗嘅同做嘅,係兩件事!結果就係翻手做,浪費時間!」

說到底,腦細就是希望Tessa緊張時,透過食珍寶珠,放下手上工作,離開工作崗位,再停止說話,然後令自己情緒平伏,待冷靜下來時,想好之後才去做,而這一種冷靜方法,是她做事以來,沒有人教過她的!

開會無預備 浪費與會者時間
另一種Tessa在裝修佬學到的,就是做事應該要設定KPI(關鍵績效指標,Key Performance Indicators),要有目標,這樣才有意義,才有方向。「做完之後,你可以睇返自己做成點,睇到自己嘅表現,同呢件事嘅價值!」

說到這裡,Tessa就引述主管的一番說話:「開會唔好浪費太多時間,一定要有議程,有目標。開會如果嗰腦乜都無, 開會就等同浪費時間。幾個人開會,就係浪費幾個人嘅時間。咁樣係好無效率!」

看完Tessa故事,其實正正告訴大家在尋找工作時,除了追求工資之外,亦要思考在新的工作,可以獲得甚麼新的技術,或在個人成長方面,有否獲得益處。只要堅持這種想法搵工,人才會不停進步,在逆境之中,於職場更具有競爭力!

此文章由裝修佬提供

裝修佬致力於令香港沒有麻煩/爛尾的裝修,並提供免費度尺/報價裝修防伏班,為傳統裝修及家居領域帶來新的變革。

回應 (0)
我要發表
user