裝修名人堂Dicky 做能兌現的承諾 穩中求勝之道

2020/03/11 11:07:09 網誌分類: 生活
11 Mar
裝修名人堂Dicky 做能兌現的承諾 穩中求勝之道

從熱愛裝修設計自己動手做,到現有三間公司,原來轉眼間已經10年了。千錘百鍊的Dicky神情與他人與別不同,沉實地說出10年間所見盡的裝修界變化,並定立出自己公司的理念,持之以恆的向未來進發。

自立門戶 從不驕傲
「以前做保養其實已經有晒電牌、水喉牌、唔同牌照,所以我同自己講,唔再做保養,試下做裝修。如果做唔掂咪做返保養囉,都算係追過夢。」人生第一次動手去幫朋友做裝修,自己去學去試,過程中發現這才是自己真正想做的事,然後就做足準備,去自立門戶,可見年輕時的Dicky行動力和努力已為現在的成功在鋪路。

「我覺得自己算唔上成功㗎。一直行緊,因為慢慢咁爬上去就會發現,叻嘅人好多,走得比你快同成功。所以頭頂唔可以充滿光環,咁只會令你睇唔到前路。」

做管理捨棄與得著也多
「我成日講自己作為龍頭,隻船反唔反都係睇你點管理,扭黎扭去就會左搖右擺。唔識控制方向唔啱。就會沉船。」Dicky坦言現在像個trainer,安撫員工情緒、調解員工客人之間的誤會、奔走於三間分店,訪問中也來電不斷,忙得不可開交,已不像以前落手落腳做裝修時那般自由。

「做裝修輕鬆好多,自己又鍾意,做鍾意嘅嘢時間過得好快,樂在其中。」問到會否有念頭重執工具,Dicky答道:「哈哈,手痕癮就戒咗啦,依家係要學用眼光去監管件事。同員工一齊去夾好啲,因為你知道下次動手做嘅都係佢,不如指導佢點做仲好啲。自己落手,次次都幫咗佢,咁樣員工就冇成長,最終都係辛苦自己同佢。」

承諾最重要
Dicky認為做裝修最忌「下爬輕輕」,為了能賺錢,把自己完成不到的事勉強答應,只會破壞大家感情。「明明同客人相處三個月好似朋友咁,但就係因為你之前口輕輕下嘅承諾做唔到,搞到最後幾日大家反晒面咁。」Dicky表示,人不是神,人有限度。「又例如,有啲判頭手上有成十單job,對住新單都仲係話:『好啊!照比我啊!』,其實你知佢做唔到。」因此身為老闆的他深明評估自己,評估員工很重要,評估大家能不能夠完成客人的要求。

「管人唔難,管自己最難。管人狠心就可以,管自己好難狠心。」Dicky經常教導員工,他們是帶領整個工程,要懂得溝通,對客的說話要正確的接收,給師傅的指令要清晰,然後調節到整件事變得可行。

另外,士氣也是管理自己重要的一環。「工地收工唔好同人好風騷咁講『我收工啦byebye』,大家就會跟住你走,成個地盤士氣就會打散晒。唔係留難你,見得多就明,前線士氣真係很重要。」

三管齊下 在逆市中行走
逆市當前,Dicky為了不被風浪擊潰,以三樣方案為公司建立堅固的堡壘:口碑、地舖、宣傳。口碑來自老師傅的做法,「以前裝修靠口碑,舊式老師傅只需要做好口碑就可以,就唔愁冇生意。」服務做到足,只下做得到的承諾,口碑自然養成。

承接了好的口碑,再來就是實體店。「門口靚靚已經好吸引,整體感覺高檔可信,只要屋苑唔靜,點都生存得到。」。再來就是宣傳,「宣傳唔可以單靠口碑,網上宣傳或者中介係大趨勢。」

開源節流,適宜地調配支金。「保留營運資金同時,開左三個門口去俾人搵到我哋。」三樣方案其實各有長短,但三種同時進行,做到拉長補短,承先啟後,讓Dicky在裝修量大減的市道中穩健行走。

「都係果句,只下做得到嘅承諾。」想可以下得到更多承諾?「學多啲囉。我成日都叫同事去多啲旅行,睇多啲人哋點做。」包經歷練的Dicky至今仍未停步,鼓勵員工學習同時,想在管理方面學更多,提升公司的質素,給予更好的環境員工和顧客。

此文章由裝修佬提供

裝修佬致力於令香港沒有麻煩/爛尾的裝修,並提供免費度尺/報價裝修防伏班,為傳統裝修及家居領域帶來新的變革。

回應 (0)
我要發表
user