陸蕙華
陸蕙華
陸蕙華

逐漸換走白米飯

2020/03/13 04:13:02 網誌分類: 生活
13 Mar
          那碗綿綿的白飯是很多華人的至愛。營養師不反對大家適量食米飯,但建議多選全穀”,有研究指在日常飲食中多攝取全穀物能攝取更多營養素及膳食纖維,有助維持腸道健康,控制體重及減低患上多種慢性疾病的風險。

        很多人一聽到全穀物就聯想到紅糙米飯。其實紅糙米飯只是其中一個例子。

          全穀類一般指:包含整個穀物核仁—麩皮,胚芽和胚乳的穀物食品。食物選擇包括:蕎麥、大米、小米、麥片、粟米及起製品如原味爆谷(爆米花)、全麥麵包、 全麥意粉、早餐麥片及全麥餅乾等。趁大家近日較多機會在家煮食,試試在日常飲食中加入全穀物吧!

        1.由早餐開始加入全穀物食物:用麥包製作三文治,如嫌麥包不及白包軟熟,可以將麵包烤成多士或飛碟,走脆口路線。

        2.煮粥時加入適量粟米、藜麥或燕麥,增添口感之餘,將白粥膳食纖維含量大大提升 。

        3.煮麵時,多選全麥意粉,蕎麥麵或糙米粉。

        4.試製作全穀物小食,如:少油鹽糖爆米花、燕麥Pancake、全麥餅。

        5.逐漸換走白米飯。喜歡軟綿綿口感的你或會較容易接受於白飯加入燕麥飯或小米。浸泡可讓紅糙米的口感變軟,煮食前可先用水將米浸約兩小時。全穀物和精製穀物的比例可因應你的接受程度而調整:由一比三逐漸增加到一比一。

        

        陸蕙華

        
回應 (0)
我要發表
user

網誌分類

最新回應

O
O 2019/10/09

其實你到底有無答過個問题既呢﹖糖尿病食唔食得飯﹖梗係唔得啦!話得嗰個係想你食完打胰島素,完全係惡性循環

到底dash diet有咩咁巴閉佢本身只係話..........穩定血壓﹖

你地死都唔承認食脂肪先係穏定血糖既好方法,尤其以飽和脂肪係最有效囉!

keto 係直頭可以令大部份人[脫離糖尿病藥],你嗰啲又得唔得﹖

https://www.healthline.com/nutrition/ketogenic-diet-101?slot_pos=article_1&utm_source=Sailthru%20Email&utm_medium=Email&utm_campaign=authoritynutrition&utm_content=2019-10-08&apid=25476542

J
J 2019/04/18

點解所有"營養師"都係以偏蓋全,講啲唔講啲既呢﹖

飽和脂肪除咗升ldl,但亦會提升hdl,即係你地所謂既"好膽固醇",但從來都唔會講後半部份

你地知唔知精制澱粉(以糖最甚)都會提升ldl,而佢提升既ldl先係最有害最容易氣化最會導致心血管疾病既呢﹖

你係咪落後全世界幾年﹖早喺2015年已經剔除咗食用膽固醇上限!重有"但該膳食指南仍建議膽固醇的攝入量應是愈少愈好"係根本唔存在,係你憑空想像出嚟既﹖