【 裝修仝人誌.Benny篇 】進步想加快 「陣痛」必然High

2020/03/23 00:28:37 網誌分類: 生活
23 Mar
【 裝修仝人誌.Benny篇 】進步想加快 「陣痛」必然High

30歲出頭有車有樓,在香港,可能有很多人,但如果成功創業後,敢放棄高薪厚職及輕鬆的工作環境,然後從零開始,重新打造一間科技公司,回饋社會,將個人知識傳承於他人,在香港真的沒有幾個,而裝修佬科技有限公司(下稱裝修佬)創辦人兼行政總裁Benny Liu就是其中一位!

Benny於2008年大學畢業後,便跟隨師兄創業,從事Digital Marketing的工作。他坦言自己很幸運,未到30歲,已經比同齡的人在工作上,去到很高的位置,但就是因為太快去到「天」了,亦因而令他迷惘。「嗰陣時,我會諗,我之後應該做D乜呢?」Benny說

最終,他決定創立裝修佬,他希望自己可以成為一位創業家,可讓自己的新公司為社會做事!
【 裝修仝人誌.Benny篇 】進步想加快 「陣痛」必然High
裝修佬創辦人Benny(前排右二)表示,隨著公司愈來愈多同事,他的責任亦愈來愈力。

做老闆 要為同事飯碗負責
做生意要守,Benny當然亦不例外,在裝修佬開業初,他曾經歷過近半年零收入,幸而經過努力,裝修佬的生意漸上軌道,公司成員亦愈來愈多。當中的關鍵,就是堅持做自己認為對的事!「商業社會好簡單,就係睇結果,當一套方法掂,就繼續做落去,堅持落去。因為我已經唔係一個人,而係有好多同事跟我搵食,所以我要對所有同事負責,要堅持,確保佢哋有飯開!」

Benny坦言,在裝修佬工作一定辛苦,一定壓力大,但離開裝修佬的同事,在其他機構必定能獨當一面。「我哋只係想做第一,所以我哋其實係每日都打緊仗。我哋會要求好高,同好快,但係所有人都會係呢個環境下,急速成長!」

不同人有不同的管理方法,而Benny的一套,就是直接了當,與同事下屬對話,從不轉彎抹角,而是直接說出重點:「因為我過去奶過好多嘢,行過冤枉路,我唔想同事好似我咁,所以我講嘢好直接,目的就係唔想浪費時間!咁當然,你Ban完人,真係要教人先得,講番俾人聽,點解咁先得!」

當然,這樣的「教學」方法,並不是人人可受到。Benny則認為當人需要學習新事業之時,便必須經歷「陣痛」期,過程必定辛苦與難受,必需放下自己過去的一套,但只要肯堅持,人就成長了!「就好似一杯水咁,你唔將杯入面嘅水倒出嚟,你係無可能再倒入新嘅水!」
【 裝修仝人誌.Benny篇 】進步想加快 「陣痛」必然High
Benny(右)說話直接,並認為這樣,做事才有效率。

工作要Work Less Earn More
在辦工室內,Benny很強調同事要Work Less Earn More,用聰明的方法去做事,所以同事們都很清楚「一樣嘢做多過半個鐘,而無乜效果,唔好做!」,而且做任何事都要Mark到Google Calendar,對於一些恆常性的工作,更要準時完成,以方便其他同事好配合,提升工作效率!

「只有做嘢有效率,夠直接,公司先會成長得快!我可以講,或者好多人只係睇到我哋公司成功,但其實公司上上下下都花咗唔少努力,同事係做嘢辛苦嘅,但大家都係開心見到公司成功!有成績!」Benny說。

每星期為自己 設工作目標
那對於一般打工仔,他有何贈言呢?「第一,每日返工做嘢之前,花幾分鐘諗吓,今日要完成D乜,唔完成晒,唔好放工。第二,幫自己Set目標,唔係一個月Set一次,而係一個星期Set一次,咁樣迫自己,個人先會進步得快D。我自己就日日Set,係超辛苦嘅,所以唔好學!但人要進步,就要咁樣!」
回應 (0)
我要發表
user