小心迷暈黨!!

2008/05/04 20:04:56 網誌分類: 生活
04 May
事原: - 今日o係銅鑼灣等我男朋友收工, 行完sogo出黎過馬路既時候, 有個35-40歲著得挺斯文既女人行過黎問我野:「.....小姐.....我想問.....」, 初頭係聽唔到佢講乜, 隻耳好似塞左咁, 我一心以為佢問路, 於是再三聽, 跟住佢用手掂一掂我膊頭, 我即時諗起呢個e-mail, 跟住開始閉氣(因為勁驚係迷暈黨), 佢再問左一句我聽到既問題:「小姐, 請問你呢件係唔係細碼衫? 」, bingo! 真係同呢個e-mail講既野一樣, 我即刻驚到閉住氣大嗌「唔係!」就轉身跑走左...=.=.....
之後我即刻打比男朋友, 同佢一路講住電話..好彩冇事。

其實聽唔清個女人講乜(即係:...小..姐.....我想問..小姐..........)既時候, 我feel到全身有一種麻痺既感覺, 太恐怖啦, 總之而家唔理三七廿一, 問路又好問野又好sales野都好, 一旦有個陌生人行近自己都要閉一閉氣先。

o係度forward出去比我d朋友, 希望你地下次遇到類似情況都所警剔。
尤其是一個'running'頭 35-40歲 著得挺斯文既女人!!!!

人人需提防!!!

事發位置大概在尖沙咀加連威老道的
 bossini 附近, 突然有一個年約35-40 歲的女人,外表實在不像壞人(啊呀!!? 不要再以貌取人 ) 髮型 -'running'長及至膊頭,她捉住我的左手對我說:「小姐你係咪著中碼衫架 .....冇野架 ......我問下咋 , 你係咪做 model
架。」
不知不覺我巳開始感到暈眩,我撇開她的手
 用最快速的步伐向前行(講真我的手腳行動巳開始感到遲緩發軟) 但我看不見有煙的物體,很厲害,她只是對我說話,30秒也沒有呀!!


我知道我巳快撐不下去了,於是我入了中華電力坐下,我休息約
10分鐘後,
看見前面有間
 7-11便行過去(
我巳觀察了有沒有可疑人物才離開,其實根本沒可
  現他們呀!) 我一心想著買白花油令自己醒過來,付錢後企在bar搽油(我隔離一直企著一個女人,不是之前那個),我本想離開(我亦看見那女人巳走),我未出門口(因為我大嫂剛剛call我叫在 7-11  ) 我再返回bar那女人突然返回)她向我說話,我知道他們(迷暈黨)定不會放過我,於是我出去那些人多的店舖(心裡希望大嫂快來呀),我不停穿梭那些人多的店舖,最後大嫂來了 ...........



我並沒有財物損失,但請各位人事轉寄出去,好讓各人事事提防
(尤其女性)!!

請不要立亂同陌生人說話呀
!!!


有人回應
 :
我相信係真嫁!因為今個星期三晚
,我係銅鑼灣都試過類似情況, 行經 Timesquare 附近,有個女人行過我身邊用手摸左我膊頭一下叫停我, 好慢甘同我 講:「 Miss...唔該 ....Miss... 我想講 ... 」。我都聽唔清楚   咩,只係突然覺得唔多舒服同頭暈, 我無理佢諗住繼續行,但仲貼埋黎想再講野,個時感覺怪怪地甘,好似聽極都聽唔清 楚佢講咩,佢有想扶住我嫁,但一見我朋友行過黎佢就慢慢甘行開。


雖然我冇手軟腳軟,但就好頭暈同埋對耳仔好似塞左甘,個種唔舒服同頭暈要直到
 
坐低抖左成廿分鐘先散。
原本我仲以為係己唔舒服先頭暈,但睇完上面個
 email 之後 ,
就覺得可能同個個女
人有關。
所以無論男女,大家出街真係要萬分小心!
各位朋友
! 小心 !! 小心 !!!

如果唔係自己親身感受過都唔知原來迷暈黨咁厲害。

記得話比家長聽呀!!!

回應 (2)
我要發表
小女子
小女子 2010/05/29 17:03:53 回覆

2008/05/08 22:16:07 回覆
嘩!!咁得人驚!!
user