玄燊師傅一語道出我心中所想| 感情路上感到迷惘,怎麼辦?

2020/03/26 01:06:52 網誌分類: 生活
26 Mar

前排我一直受到感情嘅困擾,喺朋友推介之下就去咗搵玄燊師傅幫我算命。希望喺呢度分享一下我嘅經歷,畀大家參考一下。

我同男朋友一直有唔少爭執,有時候會覺得好攰。"不如就咁完"呢個念頭一直喺我腦海入面,但係始終大家都一齊咗好耐,最後我都係會口硬心軟,過一排又好似無事發生咁,跟住就不了了之。前排我終於忍唔住爆發,同男朋友分手。但係之後嘅日子我個心又一直亂諗野,係咁諗呢個決定係唔係正確

香港算命準

跟住我唯有搵FD訴苦,佢聽完之後其實都支持我嘅決定,跟住佢就話如果都係放唔低,不如試下去算命。之後佢分享咗佢第一次嘅算命經歷俾我聽,聽完之後連本身完全無興趣嘅我都心郁郁,因為佢講嘅說話的確有啲道理,反正又唔係多錢,又未試過,試下又無壞嘅。

就係咁,我就試咗我人生第一次嘅算命。因為我本身對算命無研究,所以我個FD就推介咗玄燊師傅俾我,我即刻就用wtsapp聯繫玄燊師傅預約時間。

香港算命準

咁師傅睇完我嘅八字之後,就問我想問啲咩問題。咁我都唔轉彎,直接就話想算下感情方面。跟住玄燊師傅一嚟就問我係咪諗住同男朋友分手,當下係的確有少少愕然,雖然有啲偏差,但都算中我嘅問題。我就同玄燊師傅講話唔係,其實我同男朋友啱啱分咗手。

然後玄燊師傅諗咗一諗,問我你地係咪誠信出現了問題。我思考唔切,本能反應係咁點頭。跟住我就講我地成日有爭執都係因為佢經常性講大話,講極佢都唔肯改。有時明明係同朋友收工去飲酒,但就同我講話要OT。呢啲都算小事,我都理解佢其實係想陪下朋友,我都明白嘅。但係對上一次,佢竟然偷偷地同其他女性約會,所以我真係忍唔住,同佢講分手。

香港算命


之後玄燊師傅就講睇我個八字,知道我係一個做野成日心大心細,揸唔定主意唔知自己想點嘅人。同埋喺感情方便好慢熱,同對方要相處好耐先會真係鐘意對方。跟住就話幾個月前我已經遇到適合嘅對像,如果對方嘅工作同社交能力係強嘅話,記得要把握機會,因為佢會係我嘅真命天子。

咁我諗咗一諗,平時我除咗返工,都無乜機會識新朋友,但係公司的確係有一個新男同事,大我幾年,而且確實係有少少好感嘅,不過個陣我同男朋友分手無耐,又無諗過呢方面嘅問題。而家諗一諗,呢個新同事的確係幾做得野,而且好快就同其他同事打成一片,玄燊師傅講嘅有共通嘅地方


香港算命準


去到呢度,成個過程就完咗。而我亦都知道呢份感情,係時候要放低。其實可能自己心入面一早就有答案,不過批算完之後先叫做正式放得低。而且依家亦都知道之後自己喺感情路上,應該要向前看,要把握機會!

相關參考:玄燊師傅改變我對算命嘅睇法!| 我第一次算命嘅經歷

回應 (0)
我要發表
user