averyyung2017
averyyung2017
averyyung2017

致2020DSE的你 — 小編的最強強心針

2020/03/30 13:55:21 網誌分類: 生活
30 Mar

2020 DSE得番幾十日... 仲追唔追得切?」🥺🥺🥺

小編會同你講:一定得‼️讀書讀到頹嘅你,睇睇呢個post先繼續溫書啦☺️

1️⃣ 仲追唔追得切?

只要你肯努力,一定追得切。小編中六考mock嗰陣,學校老師俾嘅predicted grade只得39分(7科成績)當時已經係小編考DSE嗰年嘅一、二月。而小編四月考完DSE後,放榜派番嚟嘅成績足足升咗5分。小編用一個月做到嘅事,同學大概100日、足足三倍時間可以做。只要你肯努力,一定追得切。

2️⃣ 仲未溫熟曬書點算😭

而家嘅你可能每日都俾功課、小測、SBA壓到透唔到氣,但係當你去到study leave period你就會有足足個半月(或更多)每日俾你全日溫書、操paper。小編嘅Chem係study leave嘅第一日先開始做by topic, by year DSE past paper, 由嗰陣先開始清concept溫熟書,DSE bio past paper 都係好遲先開遲做。即使你而家未溫熟書,其實只要好好運用study leave,到時你一定溫得熟啲書。

3️⃣ 好驚好大壓力😭

心態決定境界。考DSE壓力大係難免嘅,但係同學唔可以俾自己嘅情緒影響到你嘅表現。呢個時候嘅你應該向住一個目標而努力:就係盡力考好DSE,考得幾高分有幾高分。心無旁騖才是勝利之道。 - 呢個時候嘅你,需要嘅唔再係亂試補習、亂買練習,而係一份真正幫到你嘅溫書方法、DSE 筆記。就文言文而言,小編會建議同學溫好文言文虛詞+常用實詞,而通識科就要學好各種題型框架。

回應 (1)
我要發表
nancynam0623
nancynam0623 2020/04/14 21:10:39 回覆

謝謝你的分享!很認同的,每一科都有各自的溫習方法,操練 DSE PP 、溫習 DSE 筆記的確是最有效的方法之一。希望你能分享更多 DSE 讀書心得

user

網誌分類

最新回應

Bobo Chan
Bobo Chan 2020/10/06

無錯, 小朋友自律很重要,要從小開始教導。

https://www.mrmixcatering.com/

nancynam0623
nancynam0623 2020/07/16

謝分享~ 除了溫習外,不妨看看溫書cafe推介、DSEPP下載 (DSE00以外的網站),或是IES題目推介,特別的 opera in Hong Kong 或對中文作文很有幫助的文章亦有喔!

carmencheung1717
carmencheung1717 2020/05/28

感謝分享!讀書之餘亦要娛樂一下,More Than Musical 有一些非常特別的 opera in Hong Kong,喜歡 Opera Hong Kong 的話可以多一個音樂劇的選擇,個人看過十分推介的~

nancynam0623
nancynam0623 2020/04/14

謝謝你的分享!很認同的,每一科都有各自的溫習方法,操練 DSE PP 、溫習 DSE 筆記的確是最有效的方法之一。希望你能分享更多 DSE 讀書心得