大通縮 vs 大通脹

2020/03/31 13:24:39 網誌分類: 經濟
31 Mar

有留意開KC的節目,佢看後巿較樂觀。

但同時都有留意Mr. treegunter。佢最近一篇文章講全球面對緊大通縮同時又面對大通脹,兩股勢力在角力中。

周期末段+石油戰+武漢肺炎+需求下降,係大通縮;疫情誤農時+停工減產+供應下跌+無限QE,係大通脹。我們即將要面對一個精神分裂的時代,大通脹與大通縮兩股力量在較勁。無論誰領風騷,結局相信會如英國官員近日所言,清算逼近。也就是,八國聯軍正在成形。

局勢似乎有點向這方面進展,各國政府未必無可能演變到為物資而戰。

順帶一提,前幾篇說過筆者在23000下了第一注,下了就不改,萬一睇錯巿大升都有貨在手。但第二注要更保守,起碼穿20000先會出手。

---------------------------------------------------

補充一句:如果美國真係死10萬人,杜指仲可以企20000點?我念南北韓開戰都死吾到10萬美國人。後巿看升看跌,就睇你對特朗普抗疫幾有信心!

回應 (0)
我要發表
user