有沒有不老仙藥?

2020/04/01 04:14:02 網誌分類: 生活
01 Apr
          常常聽到「凍齡」兩個字,形容保持年輕肌膚的效果。市面上不乏聲稱可達到「凍齡」效果的補充品,是否有科學根據呢?

          肌膚老化是一個複雜且漫長的自然過程,而速度受不同因素影響。主宰老化過程的內地因素,如基因及賀爾蒙水平等,較難被改變。若能避開紫外線及化學物質污染等外在因素,則可幫助減低皮膚細胞受氧化破壞或發炎的機會,從而減慢肌膚老化的速度。同時,吸收適當營養亦起重要作用。

          食物及營養素進入身體經過代謝,最後到達皮膚時如何發揮功效,仍未得知。

          但可以分享現時已知與皮膚健康有關的營養素,包括蛋白質、礦物質(鋅、銅、鐵、硒)及維他命(A、C、D、E),它們分別具抗氧化功效,或參與皮膚細胞的生長及修復。同時不要忘記充足的水分,以維持皮膚的基本健康。

          另外,高脂肪及高糖飲食會增加皮膚發炎的機會,吸煙會引致皮膚色素沉著及皮膚細胞壞死,而酒精則可破壞皮膚的保護功能。或許沒有不老仙藥的存在,但均衡飲食及健康的生活習慣,是可以幫助減慢肌膚的老化。

        邱晴

        
回應 (0)
我要發表
user

網誌分類

最新回應

N
N 2019/08/28

過量鈉質會令血壓上升,真的嗎﹖我都去過瑞士,啲嘢真係非常咸,無錯。但瑞士人真係心臟病高咩﹖

如果你啲營養師唔知道的話,去睇吓你地最追捧既Ancel Keys七國研究既事實,佢研究咗廿幾個國家,而瑞士就係其中一個高脂但低心臟病率既國家囉(不過佢只cherry pick咗七個符合佢假設既國家)

講到尾,高脂同高盬根本就唔會導致心血管問題,講完