日本人氣元祖風味U.F.O. 炒麵日式醬汁味 激辛地獄辣味 福 韓辣味湯麵 福 辣雞味炒麵

2020/04/07 07:16:18 網誌分類: 生活
07 Apr


很多時都會在家中煮飯

3月Nissin 推出了新口味的公仔麵

讓大家轉換一下口味,有撈麵,有湯麵

福 辣雞味炒麵,福 韓辣味湯麵

 日本人氣元祖風味U.F.O. 炒麵日式醬汁味 激辛地獄辣味

 韓辣湯麵,稍後同大家再分享食後感

 辣雞炒麵,一包五件

 先黎食左個簡單唔洗開火煮既炒麵先

用熱水焗3分鐘,倒湯再加入附送既醬油包

將麵條與醬油粉拌勻即可食用

 一粉包,一油醬包,一個麵餅

份量不多,頂下口引,比起一般既麵無咁油膩

麵身幾彈牙,的確有幾分日式風味感覺

味道偏濃,帶少少酸味,仿似日式醬汁那種口味

有興趣大家可以買起試試

反正都無得去日本住,回味一下都唔錯

日本超人氣U.F.O.炒麵登陸香港!日清今年為你呈獻兩款元祖級傳統風味U.F.O.炒麵——「日式醬汁味」及「激辛地獄辣味」,包你好食到飛出地球!

「日式醬汁味炒麵」以彈牙麵條掛上濃厚香醇的和風醬汁,椰菜及蘿蔔完美配搭,充份展現正宗日本風味;「激辛地獄辣味炒麵」則配以地獄級的辣味調味油,火辣度驚人,嗜辣的你不容錯失!

U.F.O.炒麵煮食方法簡單,只需注沸水至水線,等候3分鐘,倒水後加入調味包攪勻,即可享受U.F.O.傳統滋味!U.F.O.炒麵「日式醬汁味」及「激辛地獄辣味」於3月在各大超市發售,爆發超人氣元祖級傳統風暴!

經典品牌福 「韓風」來襲,於今年推出兩款全新韓式系列——「韓辣味湯麵」及「辣雞味炒麵」。建立「韓風」火辣「辛」境界,超出你對辣的想像!

兩款產品均採用全新煙韌彈牙麵條,提升整體口感,無論是湯麵還是炒麵都配搭得恰度好處。「韓辣味湯麵」配上地道韓式濃郁辣味湯底,火辣湯底令你味蕾升溫,食出韓辣新刺激;「辣雞味炒麵」則配上惹味激辛辣雞味調味油,多層次的辣味在口腔穿梭,直逼喉嚨,令人欲罷不能,火辣誓與味蕾一戰高下!

福 「韓辣味湯麵」及「辣雞味炒麵」於3月在各大超市發售,帶你捲入「韓風」「辛」浪潮!

回應 (0)
我要發表
user