TutorCircle
TutorCircle
TutorCircle

環球商學到底有幾神?

2020/04/17 19:51:39 網誌分類: 生活
17 Apr

名校secrets曾經都有個post係講每一科既前景,環球商業( GBUS )的確係神科,話晒Global Business喎,狀元先入到。當你係Reg Day講自己major既時候會令人當你神咁拜,係咪諗起都興奮呢?Tutor Circle尋補 今次就同大家講下環球商學Global Business呢科到底有幾難入,希望幫到想完Gbus夢嘅你!

gbus - monopoly

Gbus呢科除左神秘之外,仲係神級難入既科。

GBUS 差啲唔記得介紹添 ,全名係Global Business 。而八大入面較有歷史既係

 

HKU既IBGM、 CU既GBS 、同埋 UST既GBUS

since

Gbus - Yeah Yeah Yeah
雖然有咁多間U有Gbus讀,但收人既名額都係非常之少。

冇錯,你睇GBUS個stat的確好似好遙遠,但係實際上你reach到佢既’minimum score,就會guarantee有second round interview,而如果你dse既成績唔係太突出,就最好係interview要發揮得好好,咁當然呢個所謂既minimum score都有返咁上下高,大概係LQ低少少啦。

since

相反,你DSE考得好好既,都唔好太過有自信,一失足成千古恨,幾多人想係你手中拎左呢個offer。Interview佔既admission score為40%,即係話就算你係狀元,但係GBUS都未必收你。

 

Gbus極之講求有口才同急才,當中要presentable就一定㗎啦,想知點樣令自己變得更加presentable?

想知多啲 present技巧

 

 

Gbus - Crying

狀元既成績就一定入到,少年你太年輕了。

furthermore

可靠消息就係,有人攞住接近狀元既DSE成績,都入唔到A1既UST GBUS。所以⋯⋯難唔難入真係見仁見智,睇下你點睇啦。

finally

 

究竟我可唔可以讀Global Business

Gbus - dog questioning
好多人都想知多啲關於Gbus內部收分既問題。

first 

有人會問:

「我中學淨係讀Phy Chem Bio,冇讀過Econ或者BAFS喎…GBUS會唔會唔收我㗎??」

therefore

我只可以話:

少年你太年輕了XD

其實宜家係大學揀科都有好大既彈性,據我所知都係可能得Medic,一定要有讀Chem、Physio要讀Bio或者Phy。大部份科,尤其係Business School,都唔會特別要求你讀咩科,最多只可以話你入到黎既時候會冇咁輕鬆。因為對於大部份人黎講,佢地中學已經學過一半既野,而你就要好努力追上佢地。

Gbus - hahaha

讀咩科唔緊要,你入到大學都會極速追返㗎啦放心。

完整版本:GBUS

回應 (0)
我要發表
user