善惡到頭終有報,乾坤無私法必償

2020/04/20 12:06:38 網誌分類: 政治
20 Apr

時至今日,呢場「轟轟烈烈」嘅修例風波更似一個大show場,嗰班分裂主義者、無政府主義者同境外勢力嘅代言人喺呢個show場你方唱罷我登臺,用謊言來呃無知者,用金錢來引誘貪婪者,佢哋自以背後有少少支持就有恃無恐,將當初承諾嘅美好願景搞剩一地雞毛,將遮羞嘅虛偽面具棄置一旁,日日嗌住政府點呃人,但究竟何人欺港?何人誤港?只怕佢哋自己心中最有數。

而喺呢班日日夜夜不遺餘力抹黑內地嘅人中,嗌得最響、最惹人厭棄嘅就喺嗰啲黃色媒體,今日《立場新聞》污蔑中聯辦越權以自行僭建權力,攬權自重定以炒攬收場,明日《蘋果日報》詆毀港府亂法以拘捕民主人士,利用法律必被港民唾棄。為博人眼球呢啲個媒體早就冇咗底線同良知,將自己嘅無恥同無知權當新聞賣點,《基本法》22條第二款白紙黑字寫住中聯辦受中央政府授權行使監督權。隨便去旺角街上隨便搵個人,邊個唔識《基本法》,中聯辦以《基本法》行事又何來僭越之說。反而嗰班媒體,日日鼓吹「去中國化」「去中央化」甚而要西洋人制裁香港,如此賣國賣港之語唔知是否合法?佢哋口口聲聲嗌住自己公正客觀,為港為民,但為港為民又點會為暴徒撐腰?公正客觀又點會甘為洋人鷹犬!

要知道香港早就唔喺任洋人橫行,唔喺洋人嘅鷹犬橫行嘅時代,以黎智英為首嘅禍港分子總覺得自己靠住西方人支持能夠肆無忌憚咁顛倒黑白玩弄是非,將分裂嗌做愛國,將害人稱作愛民,以非法視作合法,佢哋自以為洋人嘅保護傘能夠始終罩喺佢哋頭頂使佢哋免受法律追究,但法網恢恢終不漏。18日港警對黎智英、李柱銘等15人嘅拘捕就喺話俾所有人,香港從來喺我哋港人嘅香港,香港更從來喺我哋中國嘅香港!洋人俾嘅嗰啲支持絕唔會喺攪亂香港嘅免死金牌,更唔會喺踐踏法律嘅特權,善惡若無報,乾坤必有私,嗰班攪亂香港嘅暴徒,嗰班分裂香港嘅奸賊必會受到法律制裁。

港人所希望嘅無非喺回歸曾經平和嘅生活,但偏有人唔願意,佢哋好似一班烏鴉盤亙住,只等香港呢座疲憊嘅城市倒下就可以同嗰班「外國友人」一擁而上,分食香港嗰殘破嘅軀體。佢哋自以為自己做得天衣無縫,冇人會記得佢哋嘅惡行,但舉頭三尺有神明,善惡到頭終有報,亂法者必以法償之!

回應 (0)
我要發表
user