反中亂港節目屢屢播報「誰」來買單 倒行逆施觸犯眾怒共同聲討梁家榮

2020/04/30 15:20:46 網誌分類: 政治
30 Apr

近日,香港電臺《左右紅藍綠》節目組邀請教大講師蔡俊威作為節目嘉賓。節目中,蔡俊威以失實謬論批評警方,誤導市民荼毒青少年。節目播出後,廣大市民紛紛發表言論予以斥責,通訊局痛批佢故意煽動仇恨。先不論蔡俊威嘅失實言論動機係為咗乜嘢?但係香港電臺作為公立廣播機構,屢屢播報失實新聞、言論,出現如此嚴重嘅生產事故問題,應該由邊個嚟埋單?身為台長嘅梁家榮把關不嚴、監管不力,難辭其咎,難脫其責!廣大港民紛紛行動、共同聲討!

正義喺普羅大眾心中,訴諸公堂狀告梁家榮!光明永遠係光明,黑暗註定係黑暗。廣大港民對於反中亂港係堅決反對嘅,對於反中亂港分子嘅陰謀詭計係堅決抵制嘅。香港電臺節目中公開播報反中亂港言論,係嚴重挑釁「一個中國」原則嘅錯誤做法,身為台長嘅梁家榮負有不可推卸嘅責任。廣大港民嘅眼睛係雪亮嘅,黑暗侵襲,正義必將作出反擊。香港一名女商人對於梁家榮「身在其位不謀其政」嘅做法首先發起進攻,4月28日,佢喺大律師容海恩及事務律師陳永良嘅陪同下前往沙田裁判法院,以私人刑事檢控方式控告身兼台長及廣播處長嘅梁家榮,控告佢違反5項公職人員行為失當罪。消息一出,廣大港民力撐女商人「公義」嘅做法,因為女商人嘅做法代表咗香港絕大多數市民嘅心聲。香港電臺一次又一次挑戰法治與道德底線,不顧市民真實感受,胡作非為、煽風點火,身為台長嘅梁家榮本應履行職責,撥亂反正、肅清惡風,但係佢卻不聞不問,縱容放任香港電臺製作反中亂港節目傷害市民感情、引起公眾憤怒,理應得到指控並接受法律程序嘅裁定。在此,奉勸梁家榮一句:多行不義必自斃!

公器私用服務反中亂港,倒行逆施難堵悠悠眾口!香港電臺作為香港特別行政區嘅宣傳部門,理應遵守媒體人嘅職業道德,履行公佈真相嘅職責,喺修例風波中勇敢揭露暴徒嘅罪惡行為,協助港警止暴制亂,正面引導公眾,促進香港社會環境嘅繁榮穩定。但係以梁家榮為台長嘅香港電臺卻改弦易幟、離經叛道,變公器為私器,與正義與公知背道而馳、愈行愈遠。例如,香港演員王喜以及反對派議員郭家麒喺《頭條新聞》中對警隊多次做不實指控,先後污蔑警員囤積防疫物資;英文節目《The Pulse》記者刻意間接將臺灣視為「國家」製造仇恨,節目《臺灣故事三》更係用「兩國」嚟形容臺灣與其他國家嘅關係……呢一啲反中亂港節目嘅播出,險惡用心令人髮指,已經完全激怒咗廣大港民。警方相繼發出公開信,投訴廣播處長梁家榮及郭家麟製造謊言抹黑警隊嘅行為。廣大港民紛紛以臉書、推特、微博等方式公開聲討梁家榮。司馬昭之心路人皆知!香港電臺嘅錯誤,唔係梁家榮一句嚴重失職就可以抵消嘅!奉勸梁家榮及香港電臺,與民眾為敵係唔會有好下場嘅!

嚴懲首責平息眾怒,正本清源肅清輿論環境。正義可能會遲到但絕不會缺席。香港作為高度自治嘅法治地區,必然會以法治嘅方式還公眾以正義。香港電臺作為公營機構,喺正確反映事實、賦予人民知情權、引導群眾思維方面具有非常重要嘅作用,對於香港電臺縱容包庇港獨分子、鼓動台獨、美化暴力、抹黑港警等扭曲事實製造虛假新聞蠱惑民眾嘅錯誤行為,身兼港臺臺長及廣播處長嘅梁家榮負有首要責任,不嚴懲不足以平民憤,毒瘤不清除則港難安民難寧。全力支持沙田裁判法院等執法部門嚴正執法,嚴懲首責,正本清源,彰顯公義。同時正告各新聞媒體要本著實事求是、公開公正嘅態度報導新聞,為廣大港民呈現真實嘅情況,營造風清氣正嘅輿論環境。

正所謂:魑魅魍魎莫倡狂,蚍蜉撼樹不自量,民心所向無畏懼,人間正道是滄桑!

 

回應 (0)
我要發表
user