買樓及投機策略口訣

2008/05/08 13:20:34 網誌分類: 未分類
08 May

yy太寄語: 要好好記住,是買樓及投機策略口訣(下見藍字), 講出跟住一d唔難,但是無人點出,當局者迷,死十次當5雙. 謝陸sir !

 

 

陸羽仁覆網友 8 may 08

 

yy太、idoglife:講起「認錯」,idoglife話搵本薄寫低,真係好建議。我的習慣是在游緊水大腦無嘢做時,將錯誤搵番出來,在傷口大力灑少少鹽,等自己痛啲,再諗吓錯在那裏,就會學到好多嘢。

Yy太,你若能打開傷口,自插一刀,深切反省,肯定學得更多。

講起買樓,最好是在大淡市買,開一個恥辱低價,博一些打靶盤應價。買樓若發覺樓初升,要狠心追價。但在大升之後,基本上投資者已很難買得落手了。

 

 

呆子:你119元買到港交所,126元沽咗,因為估大市會跌番20000點,所以沽貨。第一,若你是投資者,若估大市會落20000點,根本不應買,或者只能分段買,不是一手買貨。第二,你似乎有點短線出入的投機取向,其實買到低價,但犯上「贏粒糖」的毛病,126元沽,只賺6%,若要10%止蝕,賺只賺6%,條數圍唔到,升到126元時,應以賺的7元再博,唔跌番到119元唔止蝕,投機起碼要博20%以上的利潤,否則你止蝕一次10%,賺幾次才夠止蝕?投機要找尋既保險、又贏得較多的方法。

 

回應 (12)
我要發表
2008/05/09 23:16:15 回覆

KI,

多謝您的提示, 找8成機率可能不易, 但3-5成久不久遇到. 總之好多學問, 要多看多試,多想. thanks yy太

包
2008/05/09 23:02:49 回覆

投機除左贏得多的百分率之外,我會覺得肯定率都好重要

如果只能贏五%,但機會率係八成

另一能贏10%,但機會率係五成

how to make the decision~

不過yy太係大戶,無需要太多策略,還原基本法,只需要等,即低位買到好股~咁時間長d,唔係大發,都會幾發~

 

2008/05/09 18:28:32 回覆
yy太!快d嚟我Blog啦!

梅頭第一刀呀!

2008/05/08 23:44:57 回覆

111

過去了,為有做學費. 最緊要改善.

而家學理財都不是遲. 您email 陸sir 的文章比哥哥. 大家一起再成長羅. 看埋, 看埋, 一天用到一招, 一生受用. yy太

2008/05/08 23:29:41 回覆
哥哥無去買樓所以白白輸光
2008/05/08 22:52:43 回覆

k, 其實我地一起學習, 是好好呀. 我地今天己比年多前叻了好多. 但投資投機是一個太多dimensions(方向及角度) 的學問, 是要時間及經驗去類積. 真是blogmates 成日說, 要好立體去看.

早d睡, 看今次會不會有像樣的回調, 看定才入市. yy太

2008/05/08 22:26:06 回覆
YY太,我也把陸sir今日的回應記下,之前我就是賺幾%, 止蝕就10-15%,唔識炒,就一定輸. 
2008/05/08 18:35:11 回覆

111

您哥哥對您好好. 好感動. 但賣的時間好唔好彩03年 ( 如果是家庭需要換另外一層樓,就可能平賣,換大或好區. 反而是賺了, 希望您哥是後者.)

好好保管您的第一桶金. 您後生把握時間值, 唔好行我的失敗之路. 買大陸樓阿春婆婆介紹過蛇口,近d, 可以去看看. (呎價未必比北京或上海平,但看盤成本低些.), 希望您可以如願回報哥哥.  

yy太

2008/05/08 18:24:07 回覆

YY太

好多謝你我會等你新料 我都想講我買樓故事, 我同哥哥係98年用173萬買沙田395呎當時我出25萬月供$5000 收入$10000 都比家用3000 供左有一年當時哥哥講一個窮好過2個窮,當年我哥哥收入高D做IT後來我無再供樓,不過係供樓個過程時我發覺自己可以儲5000,所以我不段儲蓄. 哥哥後來係03年賣出層樓輸左100萬我係06年儲到我第一桶金, 我希望將來我要可以還回100萬比哥哥,IT人工都比唔上之前,大家一齊努力, 我真係好希望  功

2008/05/08 17:21:22 回覆

111

sir 個blog 多d人看, 好多高人,old 及new rich. 您post 在個處可能有上海工作的人可以立即回答您.  yy太

2008/05/08 17:13:53 回覆

111

其實買樓在大陸會長線,唔會找朋友幫手打理,唔好意思. 但搵樓最好有本地生活的朋友確實下潛質(但一定要表明您心目中的目標租戶,大陸朋友當您找本土自住盤,樓源十分不同. 注意), 唔好比無良經紀點, 因太多選擇了.

我知上海同北京差不多, 一樣是幾多外國人港人投資, 中介公司會收您每月一個租金一個%,幫收租,交雜費, 招呼租戶投訴, 代叫人維修(業主比錢). 收多少間間不同. 我下次了解了再告知北京情況. 合理價.處處不同.(但有些朋友自己住北京,自己收及管,如租比大公司合約,ok.叫人地adm自己維修,見單回水都ok) 

如是外資發展就管理公司管理,都有代租服務. 當然回報少了, 但唔使煩.

*我有朋友及親人有深圳收租物業,每月自己上去收,好像很麻煩.

yy太

2008/05/08 16:28:12 回覆

YY太

我想請教如果人在HK但是想買大陸樓如上海等有咩方法同手續上同租同管理?會唔會有D地方/地區(上海)/提供 , 係唔係一定要有朋友先可以買到同打理? 唔該晒

111

user