發洩一下

2008/05/08 23:39:57 網誌分類: 真人真事
08 May

在電話中俾個陌生人罵了半小時,呢個世界真係乜人都有。無死亡証的,求其找條咸魚來,就話要黎搞喪禮,大姐,真係有錢大曬咩!她還要問我係咪要條死屍翻生才能證明她同條咸魚既親戚關係,又話我認證唔認人無d彈性。你係咪想我陪你非法處理屍體?最好找我陪葬添啦,唔該!

 

回應 (5)
我要發表
2010/06/16 23:24:21 回覆

很久不見了......你還好嗎?

2008/06/19 11:42:44 回覆
...
2008/05/26 11:49:20 回覆
睇我個私人回應**(上面)
2008/05/09 17:48:54 回覆

我想,也許電話裡的那邊廂,                                  正為失去親人而哀痛徬徨,                                   對於如何處理遺體的這問題,                                 顯得手足無措,                                       因而才會在一時情急下向你發脾氣,                             要求無理起來。 

幽冥使者,別怪她吧!                                     人家只是無心之失,如有得罪便多多包涵,                           亡者在天有靈,一定寄予無言感激。

2008/05/09 09:04:07 回覆
D咁嘅人,叫佢去死啦!不過,佢死咗,咪又再多一條鹹魚?
user