TutorCircle
TutorCircle
TutorCircle

【biomedical science出路】係香港讀生物醫學科學,哈⋯⋯

2020/05/20 10:00:25 網誌分類: 學習
20 May

生物醫學(Biomedical Science),屬於應用科學,將生物、人體病理、藥理學、細胞基因學等等既理論,應用係clinical既層面,實踐係醫學上面。咁Biomedical Science係香港呢個唔太重視學術既地方有咩出路呢?Tutor Circle尋補今日就同大家睇下Biomed呢科,希望幫到各位係大學揀科既時候了解多啲。

有咩學科開biomed

香港暫時只有Kong U,City U同CU有開設相關Degree課程,Poly都有開一科Medical Laboratory Science,分別就係Poly個一科係屬於一科專業,一出到黎就會有MLT(醫務化驗師)既牌,Kong U同CU就偏向學術性,適合行做research同從事研究工作既path。

 讀完可以學到啲咩?

要講出路,要人地請你,最重要都要睇你有咩能力,根據HKU Biomedical Science既講法,學生會有大量關於醫學理論同實踐既基礎,可以幫到你第時做研究,同埋更快掌握到唔同醫學範疇既知識第時可以從事唔同方面既醫學工作,包括管理、project management等等。

職業出路

1.醫務化驗師 Medical Laboratory Technician

醫管局、公營醫療機構、私人企業等都需要大量化驗師,職責主要係檢驗人體組織、血液、尿液等,應用係clinical既治療或者研究上。醫管局既MLT起薪點係2.4萬,係一個好大競爭既職位,Poly畢業就可以直接去報呢方面既工作,但係Kong U同CU就要去考由香港醫務化驗師管理委員會發出既牌,先可以從事相關行業。

2.研究助理 Research Assistant

好多人聽到RA就會覺得好唔掂,幫個教授執頭執尾,做埋啲雜差同routine野,搵下資料,抄下野,影印下就一日。事實可能係咁,但值得一提既係RA其實係大學入面做,人工唔會太差,點都有1.5k...

3.Medical Technologist

呢份工係外國同大陸都係一份幾吃香既工種,尤其是內地政策方針專攻緊「大健康」,對生物科技人材既需求自然愈黎愈多。

4.唔同方面既專職醫療職系

5.科學主任(醫療) Scientific Officer

6.做 Lab Assistant

 

總結

雖然生物科技係全世界都成為一個好熱門既topics,應對人口老化既問題同埋慢性疾病既普及,但係香港實在唔係一個好適合科研、學術既城市,如果對呢方面有理想,不妨離開香港,返大陸、去美國,個到既水平同支援都會更加有條件比你去追夢。不過香港都有一啲科學相關又好好pay既工作既!

 

完整版本:生物醫學 出路

1分鐘為你配對過萬好評上門補習平台

回應 (0)
我要發表
user