TutorCircle
TutorCircle
TutorCircle

【社會科學】社科人注定冇出路?Social Science前景點?

2020/05/20 10:59:03 網誌分類: 職場
20 May

好多人都覺得大學唔讀職業導向、專業既科目,走去讀文科、社科、理科,好似社會科學(Social Science)呢科咁,認為呢類非專科必然乞食。Tutor Circle尋補對此深感不滿,決定同大家講下社會科學出路,話比大家知讀Soc Sci唔一定冇前景,社會科學Fresh Grad都可以搵到份好工!

 

大學原意

 

大學之道,在明明德,在親民,在止於至善。

 

其實學術或者大學既原意,並唔係教你一啲技能去幫你搵食,而係注重培養思維上既發達,德國哲學家康德亦曾經指出「大學是一個學術共同體,它的品性是獨立追求真理和學術自由」。但係唔少人都認為呢類被標籤為搵唔到工既科冇用,何謂「有用」?係咪一定要幫你搵到工既知識先係知識,對搵錢至上既香港人黎講應該好好反思呢個問題。

 

 

1.大類社會科學(broad-base)選擇香港大學 The University of Hong Kong

  • 中國研究
  • 地理學
  • 政治與公共行政學
  • 心理學
  • 社會工作及社會行政學
  • 社會學
  • 認知科學

中文大學 The Chinese University of Hong Kong

  • 建築學
  • 經濟學
  • 地理與資源管理學

 

浸會大學 Hong Kong Baptist University

  • 地理
  • 政治及國際關係學
  • 歷史

 

點解要大類收生?

 

社會科學就係用科學既方法去研究社會上人類既行為模式同人為現象。需知道,要了解一個社會,係需要從大量唔同既角度去入手,經濟、政治、文化等等,解釋左點解社會科學系一定要分成大大小小既學科。

 

社會科學出路

 

港大:政府,管理顧問,公共關係,銀行,公共政策,環境服務,博物館,文化或科學寫作/新聞,以及非政府組織等職場上,更具競爭力。

 

中大:因應主修有不同的發展出路。

  • 經濟學:「城巿及區域規劃、城巿設計、環境保護、 公共管理、房屋及土地開發、教育、經濟發展、社區發 展等不同領域就業或繼續深造。」

 

1.公務員

為左追求穩定既生活,政府工成為左唔少大學fresh grad既首選,人工OK,出糧準時,工時穩定,福利好!對Soc Sci既畢業生黎講,政府工都算係首選,其實只要係同人有關既工作,都會牽涉到社會科學

 

2.編輯

如果你對文字有一定熱誠,同時都想繼續發展一下學術上既抱負(唔會活用到大學入面既知識),你可以考慮行寫作呢條路!雖然創作自由度唔算高,唔少編寫既主題都唔係由你決定,例如可能要寫旅遊版、娛樂版,甚至風月版!

 

總結

無可否認,社會科學的確幫唔到你搵食,但其實好多公司都需要對社會熟悉同思維清晰既人才。有時候,搵唔搵到工同有冇晉升機會,只係在乎你係職場上既努力同你既心態,同你大學讀咩Major其實關係不大,因為好多公司都唔介意請一個大學生返去教,始終本身大學生就冇咩專業知識同經驗(除非你係專科)。

再者,社會科學並唔係好似坊間咁樣講乜都識啲但唔專,其實要讀既話都可以讀得好深入同好專,大學用大類收生想大家了解唔同學科,再揀一科黎專精,Major入面既知識對你將來職場都會有一定幫助,尤其是當中帶比你既Soft Skills。

 

完整版本:社會-科學-出路

1分鐘為你配對過萬好評上門補習平台

回應 (0)
我要發表
user