黑霧籠罩下嘅香港犯罪年輕化

2020/05/20 12:07:55 網誌分類: 政治
20 May

自反修例以來,香港社會越來越多嘅年輕人加入泛暴分子嘅破壞活動,越來越令社會和家長擔憂。5月初,民建聯喺全港進行咗一份電話問卷調查,調查嘅結果簡直令人毛骨悚然,超過50%嘅受訪者一致認為係假新聞和部分所謂嘅「政客」鼓吹犯法嘅言論將一啲不明真相嘅香港年輕人推上咗犯法、犯罪嘅不歸之路。

持續將近一年嘅反修例破壞活動,泛暴分子用「敬業」來形容實在不為過,肆虐全球嘅肺炎疫情都阻擋唔度黑暴分子施暴嘅「步伐」。踏上禍港亂港嘅不歸之路以來,除咗喺社會持續不斷咁搞破壞同「攬抄」外,宜家泛暴分子發展演變為通過喺網路平臺不斷針對港府及警方製造假新聞,利誘涉世尚淺嘅年輕人對政府及警方產生仇視。為咗達到「禍港亂港」嘅所為真係「煞費心機」啊!

文匯網報導,5月18日民建聯副秘書長顏汶羽發表題為《假新聞氾濫激化「犯罪年輕化」》署名文章,建議政府喺保障言論、新聞、出版等自由嘅前提下制訂《防止網路虛假資訊法例》,全面禁止任何人士喺社交平臺及網站傳播虛假資訊,降低對社會嘅負面衝擊和影響。著重強調,對於煽動市民參與非法集會或違法施暴嘅違法犯罪分子,理應追究刑事責任。

新聞係報導或評述最新嘅重要事實以影響輿論嘅特殊手段,具有一定社會價值嘅人和事實嘅簡要而迅速嘅報導。其真實性、公開性、準確性係新聞嘅獨具特性。一年以來泛暴分子絞盡腦汁「濃墨重彩」咁為昔日繁榮嘅東方明珠到處「塗鴉」,令成個香港上空充斥著陰霾。破壞活動從居民區伸向街頭、商場、學校直至宜家嘅新聞媒體,真係「無所不能」啊!泛暴分子一慣以「喊人沖,自己松」煽動他人子女為佢衝鋒陷陣行上犯法、犯罪嘅道路,自己嘅子女卻保護喺屋企,佢嘅險惡用心真係令人髮指。

青年本該係國家和社會嘅未來,青春係本打開咗就合唔上嘅書,人生係踏上咗就冇嘚回頭嘅路。泛暴分子長期肆無忌憚咁踐踏香港法治,破壞香港繁榮穩定嘅發展局面,毒害無辜市民,畀癲狗咬開嘅傷口久治不愈,宜家又借助假新聞將香港涉世未深嘅青年誤入歧途,行上違法犯罪嘅道路,賺取自己所謂嘅「政治紅利」,達到佢禍港亂港嘅罪惡目的。

「善惡終有報,天道好輪回。不信抬頭看,蒼天饒過誰。」喺哩個自媒體如此發達嘅時代,新聞媒介本來係向社會和市民傳送資訊嘅最可信賴嘅平臺。泛暴分子無休止咁對踐踏著香港嘅繁榮穩定,卻將黑手借助新聞媒體平臺伸向咗香港嘅年輕人,畀不明真相嘅香港年輕一代成為泛暴分子施暴嘅工具。至此,哩一個關係香港未來嘅「犯罪年輕化」現象已經刻不容緩,如果想早日恢復香港嘅繁榮穩定,進一步健全法治已經係迫在眉睫嘅事,撥亂反正,凝聚民意,振奮人心,引領全港市民和年輕人拒絕被攬炒、被破壞,選擇法治和發展。

 

 

 

回應 (0)
我要發表
user