TutorCircle
TutorCircle
TutorCircle

港大文學士-啱我嗎? 

2020/05/20 12:59:33 網誌分類: 教育
20 May

港大文學士-啱我嗎? 

對於大學嘅科目好多人都一無所知,我曾經都係其中一個。其實知道大學各科讀啲咩內容係好緊要,以及中三時選高中選修科嘅時侯就要考慮大學想讀咩科;中六選jupas choice就要真係要決定放咩科,一失足成千古恨架真係!

 

今次呢篇文章旨在介紹港大文學士課程,等大家睇下自己適唔適合讀呢一科。

 

可能好多人認定文學生無將來,但係我認為港大文學士其實係一科超級抵讀嘅科!如果反應熱烈,遲下會寫埋其他大學嘅學科!Tutor Circle尋補同你一齊認識下呢科啦!

適合我嗎?

如果你未知道自己將來想做啲咩,未知道自己嘅興趣係咩,唔想一嚟就決定自己讀乜嘅,港大文學士其實幾適合你;如果你唔想淨係讀書,想試下讀書以外,大學其餘四件事,
HKU文學士係一個好好嘅選擇;如果你好肯定你對中文同文學好有興趣嘅話,文學士就好適合你讀啦。

 

收生要求

港大文學士(Jupas code: JS6054)有多於300個學位,而且入學無需要面試,淨係睇文憑試分數,如果你對面試無信心,同埋係內向嘅人,咁HKU文學士呢科就好岩你啦!

分數方面,以往由2012至2016年收生最低分係Best 5 24分,而係2017仲降低到23分添。

只要你考到Best 5 24分,又將港大文學士放係Jupas笫一位,恭喜您,您已經入到港大BA啦!

 

 

為何選擇港大文學士?

一、水泡科

如果你考得唔係咁好,而你又無話對某啲大學嘅專科有興趣的話,港大文學士係不二之選。相比其他科,文學士俾你極大嘅自由,就算你唔鍾意文科,入到去基本上可以讀其他學院嘅課程。例如你本身想入港大社會科學主修心理學但唔夠分,咁你可以選擇文學士,
一年級嘅時候一樣可以得社科嘅入門課程,二年級嘅時候一樣可以主修心理學,唯獨是你要主修多個文學院嘅科目而已。前提係十個有九個文學生都會雙主修(double major)。

 

二、超級有彈性上課時間

其實一個course都有好幾個時段,所以你可以因應自己學業以外嘅時候事情去選擇翻比較適合嘅時段翻學!我之前試過將所有堂編為兩日上,一個星期七日淨係翻兩日咋!真係開心死!

 

完整版本:港大ba

1分鐘為你配對過萬好評上門補習平台

回應 (0)
我要發表
user