宏觀疫情下的營養轉變

2020/05/22 04:13:04 網誌分類: 生活
22 May
          相比一開始需要應對新冠狀病毒病的緊張情況,現在各方開始考慮到疫情後帶來的影響,而其中包括糧食危機。聯合國糧食及農業組織 (FAO)等國際組織警告,多國實施禁令限制,令農業勞動力短缺,並需要面對糧食運輸及物流方面的挑戰,造成對全球食物供應鏈的衝擊,恐怕會引發糧食危機,同時導致飲食及營養質素下降。

          令人特別擔憂的包括長者及長期病患者,這些高危群組本身營養狀況可能已經不佳,更容易有營養不良的情況出現。而除了糧食供應的不穩定因素外,疫情亦改變了消費者的購買行為,各地出現民眾瘋狂囤糧的現象,令需求大增。這些情況下,FAO等呼籲各國需要有應對措施,以確保糧食供應鏈的穩定性。

          疫情於個人層面亦帶來許多影響。減少外出可幫助保持社交距離,有效阻止或減慢病毒傳播,但是長期在家代表靜態行為變得更多,長時間坐着或躺着,令體能活動大幅減少。同時,大家的飲食習慣亦可能受情緒或壓力影響,如更頻繁地進食零食,令飲食質素普遍變差。不知道大家過了這幾個月,有沒有感到體重增加,或生活習慣變得較差?現在疫情漸趨穩定,各方面開始恢復正常,希望大家亦可以積極維持健康的生活方式,均衡飲食,多運動,保持健康體重,及有充足睡眠,齊齊為身體打好健康基礎!邱晴

        香港營養師協會正式會員,澳洲註冊營養師

        

        邱晴

        
回應 (0)
我要發表
user

網誌分類

最新回應

N
N 2019/08/28

過量鈉質會令血壓上升,真的嗎﹖我都去過瑞士,啲嘢真係非常咸,無錯。但瑞士人真係心臟病高咩﹖

如果你啲營養師唔知道的話,去睇吓你地最追捧既Ancel Keys七國研究既事實,佢研究咗廿幾個國家,而瑞士就係其中一個高脂但低心臟病率既國家囉(不過佢只cherry pick咗七個符合佢假設既國家)

講到尾,高脂同高盬根本就唔會導致心血管問題,講完