TutorCircle
TutorCircle
TutorCircle

【私補老師攻略】第一次補習?首堂如何準備?私補備課須知

2020/05/29 13:52:10 網誌分類: 職場
29 May

唔少大學生係課餘既時間都想搵返份補習part time賺下外快,因為人工高工時短,而且時間、地點都相對自由。就住私補呢個話題,今次呢篇文「私補老師攻略」主要想講下私補老師點樣可以準備好第一堂,係家長或者學生心目中留返個好印象,增加家長搵你長補嘅機會。Tutor Circle 尋補 希望呢篇文可以幫助到所有第一次幫人補習既老師,或者已經補咗好多次嘅導師,可以輕鬆面對補習第一堂啦!

 

私補首堂前準備

1.同家長/學生事前溝通好

 

 

呢一點好重要!好重要!好重要!而且好容易比人忽略!好多補習老師都以為攞咗家長或者學生電話之後,淨係同佢夾好時間咁就算,其實仲有好多嘢你要了解清楚,有啲家長同學生冇同你講清楚要啲咩,而你又唔主動問,咁樣就有機會出現誤會,大大影響佢哋對你嘅觀感,以下整理咗一啲問題去了解家長或者學生嘅需要:

  • 教材係要導師準備定係學生自備?
  • 課堂節奏可以去得快啲定係要慢慢講?
  • 程度暫時係level幾/全級排第幾?
  • 目標係想升到level幾/級排名升到幾多?
  • 讀邊間中學?中中定係英中?
  • 學生而家教到咩topics?
  • 仲有幾耐要考試?
  • 想溫返啲舊野打好個底定係去學新野?
  • 學生嘅性格係點?(呢個問家長會比較好,問返學生自己有啲奇怪⋯⋯)
  • 每隔幾耐交一次學費?(即堂清或每星期清或月結都可以。建議不要預收學費,因為當大家關係未係好深厚時,或會帶來反感。)
  • 有冇後備時間可以約到?(以防有啲突發嘅deadline同活動要趕課請假)

問多啲既目的都係希望了解返學生嘅狀況同期望,始終大家素未謀面,你又唔清楚學生嘅需要就好難針對性去提供返佢地想要嘅野,大家溝通得好,課堂自然會順暢好多啦!

 

2.準備教材第一次補習 - Joint-Us 雞精書

如果學生冇話自備教材,你就要準備好教材㗎啦!

了解咗學生嘅需要之後,就緊係要好好準備第一堂要用嘅野啦!如果學生係自備教材既嘅話,咁你就可以上網重溫返一啲相應課題嘅資料,去確保所有概念都有記憶嘅,唔怕到時比學生問到口啞啞啦!同時你都可以考慮準備少少extra嘅筆記,當學生嘅教材用晒嘅時候都有嘢係手做下,以備不時之需!

如果家長或學生要求你準備教材嘅話,咁你一定要利申返自己未必真係好準確對到學生嘅考試範圍,雖然係同一課,但唔同學校針對唔同嘅野同嘅難度都有唔同,唔同嘅學生都有唔同進度,除咗事前你要了解學生嘅需要,準備教材你都切記要準備多啲好過少,甚至準備埋後一課前一課,咁樣就會比到家長或者學生你可信、有備而來嘅感覺。

 

第一次補習 - timing is everything

3.準時到達

準時到達補習場所,可以令你嘅第一印象加分。

呢層唔洗講啦!守時是美德,補習嘅第一堂緊係要提前/準時去到補習地方,咁樣做可以留一個好嘅印象比家長同學生,話比佢地聽你係一個有責任心嘅人,咁佢地就會搵你長補嘅機會都會增大!

另外,出門時間方面預鬆少少,尤其是去你唔熟悉嘅地方,即使有Google Map都可能要自己花啲時間去搵,如果早到左嘅話又可以感覺輕鬆啲,唔洗急急忙忙上到去,搞到緊張得滯咩都唔記得晒。就好似考DSE個陣你都會早少少到考場熟習下,適應下個環境啦係咪先!早咗到,熱下身、放鬆下個人,咁一開波成個人都醒啲,自信心返晒黎啦!

 

總結

 

以上就歸納咗私補老師第一堂要注意嘅地方,私補要補得好從來都唔容易,仲要挽留到家長學生嘅心,希望呢篇文章幫助到你去準備課堂,如果有任何意見都歡迎係下面留低comment,我地一定會比返答覆你地!

 

 

完整版本:私補老師

1分鐘為你配對過萬好評上門補習平台

 

回應 (0)
我要發表
user