TutorCircle
TutorCircle
TutorCircle

究竟點先可以寫好SLP呢?

2020/06/02 12:30:45 網誌分類: 教育
02 Jun

好多人都輕視左學生學習概覽(SLP)嘅重要性,佢地好啲嘅話會亂作;衰啲嘅話就直程上網抄Sample。事實上,要入競爭大嘅科嘅話,都好大機會會睇SLP架。

1. SLP係翻身嘅最後機會

首先,好多人都忽略左SLP嘅重要性,大家都抱住個念頭,就係「幾百個人排jupas入去,點會個個睇啊。」當然,如果你DSE分數高過哂mean同UQ嘅話,咁就多數直入唔洗睇SLP啦,但如果你係同十幾個考生搶最尾個幾個位嘅話呢,呢啲考生就係靠SLP定生死。另外,一個學科要俾interview嘅時候,就會有篩選過程,而篩選方式就係睇你嘅SLP。一個最後嘅翻身機會,如果你份SLP雜亂無章,或者係一份網上抄嘅sample,你最後嘅機會就會係你手中流走……

SLP sample - tie breaker

神科重視SLP,考慮兩個同分嘅考生嘅時候亦會睇SLP。

2. 一份突出嘅SLP點寫好?SLP係用自身經歷帶出自己能力

與其好空泛咁吹水,不如用自己真實經歷帶出自己有咩過人之處。一份SLP。重點就係原創性,抄sample邊有可能有獨特性?用自己參加過嘅活動,略略帶出活動中遇到嘅困難,再提到你如何用自己的辦法解決難題。每一個學科,篩選學生嘅時候,更看重學生個人自身,而SLP就係發揮緊展示你個人嘅作用。你問如果無野好寫呢?筆者我就會想反問番你係咪真係好想讀呢科,如果真係想嘅話,點會冇野寫呢?

 

總結

SLP絕對唔係可以求其上網搵sample,同學們唔好輕視佢啊,可能你入唔入到想讀嘅學校/學科就睇佢架喇!網上嘅sample只供參考,大家千祈唔好照抄,比多少少心機去認真寫下。大家要把握好每一次機會,機會都係留俾有準備嘅人。係未有結果之前,SLP就係你唯一可以加分嘅機會。認真寫好SLP,發揮SLP原本應有嘅作用,等你係芸芸考生中可以脫穎而出。

完整文章:仲想上網抄sample?不如諗下點樣用SLP表現自己!

【延伸閱讀】善用青春- 論大學選科

【延伸閱讀】大學資訊日 之謎?

回應 (0)
我要發表
user