TutorCircle
TutorCircle
TutorCircle

化學私人補習特别多事特別麻煩?!

2020/06/03 12:15:10 網誌分類: 教育
03 Jun

查實小編就無讀開化學嘅,所以自自然然亦都冇幫人私補chem嘅經驗,而且身邊亦都冇咩朋友係讀chemistry,又或者補開chem,因此亦都諗左一陣有關化學嘅補習有咩可以寫下。不過係Google一search,又發覺好似化學嘅私人補習好似特别多事發生過,所以而家Tutor Circle 尋補就用呢篇blog同大家整合下!

 

香港化學名師拒收DSE重考生?!

原來係上年8月,一個DSE CHEM成績係1嘅Retaker想搵導師補CHEM,於是係Instagram聯絡左一個自稱係DSE CHEM 5**嘅導師,但導師係問左學生之前CHEM考咩成績之後,話表示決定唔收呢位學生咁學生就當然有疑惑同不滿,於是就係Facebook 「名校Secret」開post,話該名導師仲block左佢嘅instagram同whatsapp唔少網民都有評論,有啲就話個導師根本唔想補CHEM level 1嘅學生,當然都會有人話導師都唔係事必要收呢名學生,不過導師最後都有開post澄清,表示當日拒收學生無解釋清楚原因,而佢只係太忙所以無接補習,亦有道歉〜件事亦都告一段落了〜

 

化學 私人 補習 - no

 

總結

故事教訓大家唔好呃人之外,搵私補都記得要小心,記得要睇埋中介平台/補習中心嘅質素呀!

如果大家有化學補習的需要,不妨考慮搵Tutor Circle尋補幫幫手,經驗豐富,信譽良好,免費服務配對,為學生提供最優質的私人補習導師。

 

完整版本:化學 私人補習

1分鐘為你配對過萬好評上門補習平台

回應 (0)
我要發表
user