TutorCircle
TutorCircle
TutorCircle

私人補習點樣搵?尋補帶你一覽三大私補平台!

2020/06/03 12:46:25 網誌分類: 教育
03 Jun

相信大家對私補並唔陌生。不過,網上嘅補習中介各有千秋,唔同私補平台都有過人之處,利用中介網站選擇一個好嘅私補老師既可節省時間又可以解決真正學習需要。所以,我哋TutorCircle今日就為各位讀者整合咗三間比較熱門嘅私補中介平台嘅特色!由於各間私補平台嘅佣金仲有收費不時會調整,如果大家發現佣金同收費已有不同,可以到我們Facebook專頁提供資料。

 

私補到底有幾多種?

Image result for learning

 

先講講普遍最常見嘅,上門補習同私人補習。呢兩種都算係最先冒起嘅私人補習模式,效果最好同最全面補習方式。正因為咁,呢類私補導師會相對地嚴謹,專業同有經驗,所以私補學費都因應導師資歷而唔同。當中較常聽到私補平台有:KITS-TUTOR 傑思教育城、HKTA 香港導師會 同埋 TutorCircle 尋補。

其他類型嘅補習包括大型補習社、網上練習平台等等。大型補習社相信係唔少學生除咗私人補習之外嘅另一個大選擇。有補過大型補習社嘅學生可能會發現大型補習社入面嘅「星級名師」其實唔係個個都真係教得咁好,或者咁有心教,可以話係質素參差。有時同學都只顧不停寫筆記,並唔係真正理解。而網上練習或筆記又因不同學習能力而未必解決真正學習需要。當然,如果你嘅學習需要比較general,大型補習社或者網上題庫已經係你一個好好嘅選擇。然而,如果你嘅需要特別,要一個度身訂造嘅學習計劃,或者想導師不斷keep track住你嘅學習進度,私人補習就比較識合你嘅需要喇。

 

 

總結

隨著私人補習越來越普遍,出現了很多私補中介平台,有些剛剛起步,有些已開辦數年。不同平台有不同嘅優點,隨著競爭越來越大,不少平台為了獲得更多用戶,不斷創新、不斷完善平台。TutorCicle尋補開辦以來,盡心盡力為家長、學生仲有導師提供一個快速、有效、專業嘅平台。這些年來,我們不斷創新,站在用戶嘅角度上完善我們嘅平台,最近亦推出了視像補習,希望盡我們嘅能力協助大家在安全嘅情況下學習!仲唔快d上TutorCircle尋補配對適合你嘅導師?

 

完整版本:私人補習 點樣 搵

1分鐘為你配對過萬好評上門補習平台

回應 (0)
我要發表
user