TutorCircle
TutorCircle
TutorCircle

一對一補習好唔好?私人導師補習既優勢

2020/06/03 14:45:40 網誌分類: 生活
03 Jun

成日都聽到啲學校話要小班教學,想限住30人以內,因為細規模啲,老師就容易啲兼顧到每個學生都唔同嘅學習需要,按呢個邏輯,應該去到「一對一」就最好,咁老師一定可以放晒成副心機,針對單一個學生做教學 ,但學校資源有限,「一對一」就真係難啲實現 ,相反自己搵補習要「一對一」就piece of cake啦!Tutor Circle尋補話你知究竟「一對一」有咩好,而你又適唔適合「一對一」學習呢?

 

全神貫注 專心學習!如果平時你自己溫書好容易俾其他野分散注意力

驚同朋友溫書就會專心唔到? 咁一對一補習就會幾岩你,因為有一個人用老師身分坐係你前面,你應該唔多唔少都會覺得有啲壓力,會比較專心做野,自覺性一定會有所提高 ,而且就算你唔專心,都唔能夠再好似上堂咁,搏班上面多人老師就睇唔到你,就係到hea,事關個老師就坐正係你側邊/對面,金睛火眼咁望住你,你一偷賴都自然會俾人迫你專注翻〜不過當然仲要你肯自己俾心機啦,唔係亂咁黎睇下潦幾隻字當自己補左習,咁就十個人望住你一個都唔會有成果了!另外,自己係溫書嘅話,實在有太多誘惑啦,忍唔住睇下手機睇下電視咁,但係有個補習老師坐係到監督你就唔同,一定會好專心!

溫書嘅時候成日比部電話distract左?

 

總結

其實同學最重要嘅係要知道自己學習需要,去選擇岩自己嘅私補老師,而選擇補習老師嘅時候都要知道搵一個好嘅私補老師嘅條件,咁就唔驚會搵到個唔岩自己嘅私補老師啦。希望同學們睇完呢篇文章後可以知多啲一對一補習嘅好處。

 

如果大家有補習的需要,不妨考慮搵Tutor Circle尋補幫幫手,經驗豐富,信譽良好,免費服務配對,為學生提供最優質的私人補習導師。

 

完整版本:一對一補習

1分鐘為你配對過萬好評上門補習平台

回應 (0)
我要發表
user