TutorCircle
TutorCircle
TutorCircle

【小學補習】chur又得!愉快學習又得!得咗!

2020/06/03 15:02:52 網誌分類: 生活
03 Jun

小學就補習?會唔會搞到我個小朋友冇咗個快樂童年架?我會唔會比人話係虎爸虎媽架?相信好多計劃緊比唔比小朋友讀補習班嘅爸爸媽媽都有以上嘅苦惱。各位小學生家長們唔使咁緊張住。除咗電視節目有好多種之外,其實小學補習嘅類型仲有選擇都有好多種架。初小同埋高小嘅需求各有不同。今次我哋TutorCircle 尋補就為各位望子成材嘅家長分析下小學補習到底有咩選擇。想知多啲嘅就千祈唔好行開啦。

 

小一小二:適應小學生活

小學生百人調查:聖誕老人,夏天你在做什麼?

圖片來源

初小,特別係小一嘅小朋友比起學業需要,更逼切嘅係適應小學生活。因此,學校嘅功課輔導班就非常適合小一小二嘅小朋友啦。學校功課輔導班通常都會係放學後舉行。係課後時間通常會由外聘嘅導師督促仔仔囡囡做功課,做完功課後亦會安排佢哋溫書或者比extra嘅練習佢地做。課堂入面嘅同學通常都係同級生,或者係相近年紀嘅學生,一來方便導師上堂,二來小朋友亦都有機會係輔導班認識新朋友仔,學識點樣同同齡人,仲有其他年紀嘅同學相處同溝通。除此之外,媽媽們亦絕對唔使擔心安全問題或交通問題,因為輔導班期間,仔仔囡囡只會留校上堂,十分安全。

 

小三小四:打好語文數理根基黃金時期

圖片來源

點解話小三小四係打好語文根基嘅黃金時期呢? 相比起小一小二學生,小三小四嘅小朋友應該已經完全適應小學嘅生活。而佢哋嘅學業同功課workload又無小五小六要考呈分試咁大,因此,小三小四嘅學生可以因應需要,利用課餘嘅空檔時間報讀語文科目,或者數理嘅課程,打好語文數理根基。唔好覺得呢啲教育中心會好chur咁逼小朋友背唐詩一百首,乘數表等等,其實好多教育中心都追求愉快學習,提供聽說讀寫多方面嘅活動式教學比小朋友聽睇故事,睇影片,及與老師嘅會話中學到唔同嘅成語、俚語、寫作手法、說話技巧等等。務求令小朋友係不知不覺間打好語文基礎,為提升語文實力同日後嘅學習做好萬二分準備。

 

總結

補習種類有分好多種,各位家長係揀定邊種之前最好睇番自己子女嘅需要。最重要嘅係揀之前好好審視返仔仔囡囡嘅能力,程度同興趣,係提升佢哋嘅學科能力之前都要小心唔好令到佢哋因為過度補習而抗拒學習啊。

 

如果大家有補習的需要,不妨考慮搵TutorCircle 尋補幫幫手,經驗豐富,信譽良好,免費服務配對,為學生提供最優質的私人補習導師。

 

完整版本:小學 補習

1分鐘為你配對過萬好評上門補習平台

回應 (0)
我要發表
user