TutorCircle
TutorCircle
TutorCircle

補習都有得愉快學習?小二補習選擇面面觀

2020/06/03 15:17:13 網誌分類: 教育
03 Jun

香港地個個家長都想自己仔女贏在起跑線,幾個月大就已經開始送BB上Playgroup,3歲之前讀N班,幼稚園升小學都要去面試班,甚至為咗好嘅學校網孟母三遷,真係含辛茹苦㗎。上到小學,過咗小一適應期,來到小二,仔仔囡囡有冇開始跟唔上學校進度,定係你發現到佢哋嘅potential,覺得佢哋可以學得快過學校syllabus呢?今次我哋TutorCircle 尋補就為各位望子成材嘅家長分析下小二補習有咩選擇。

 

一. 學校功課輔導班/補習社功課輔導班

圖片來源

父母想減輕夜晚督促仔囡做功課壓力嘅話,學校功課輔導班係一個最方便嘅選擇。有部份學校有提供課後功課輔導班,係課後時間有外聘嘅導師督促仔仔囡囡做功課,做完功課亦會安排佢哋溫書。而係留校輔導班期間,媽媽們亦絕對唔使擔心安全問題或交通問題,絕對係減輕父母夜晚督促仔仔囡囡做功課壓力嘅最方便之選。唯須注意嘅係,唔係每間小學都有呢種輔導班,如果無嘅話,父母們亦都可以為子女係屋企或學校附近尋找相類似嘅補習社功輔班。

 

二. 提升語文能力 - 語文科目教育中心

除咗一般嘅全科補習社之外,坊間亦都有不少為小學生提升中英文語文能力嘅語文科目教育中心。坊間不乏教育中心提供這類聽說讀寫多方面嘅活動式教學比小朋友聽睇故事,睇影片,及與老師嘅會話中學到唔同嘅成語、俚語、寫作手法、說話技巧等等。務求令小朋友愉快學習,係不知不覺間打好語文根基,為提升語文實力同日後嘅學習做好準備。

 

 

五. 總結

補習種類有好多種,各位家長係揀定邊種之前最好睇番自己同子女嘅需要。最重要嘅係揀之前好好審視返仔仔囡囡嘅能力同興趣,係提升佢哋嘅學科能力之前都要小心唔好令到佢哋因為過度嘅補習而抗拒學習啊。

 

如果大家有補習的需要,不妨考慮搵TutorCircle 尋補幫幫手,經驗豐富,信譽良好,免費服務配對,為學生提供最優質的私人補習導師。

 

完整版本:小二 補習

1分鐘為你配對過萬好評上門補習平台

回應 (0)
我要發表
user