TutorCircle
TutorCircle
TutorCircle

考ielts - 一篇文幫你拆解 IELTS 考試!

2020/06/03 16:07:56 網誌分類: 教育
03 Jun

一篇文幫你拆解 IELTS 考試!

IELTS !全稱係International English Language Testing System,顧名思義就係用黎測試一個人嘅英文程度嘅考試,IELTS嘅廣告你就可能見得多,但你又知唔知佢有咩咁特別,或者到底係點考?唔知就繼續睇落去啦!因為Tutor Circle尋補會幫你拆解呢個試!

IELTS有咩特別?

IELTS自1989年就成立,當中嘅考試內容同水平主要係由劍橋大學去制訂,唔少國家嘅英語考試可能會側重左係某個口音/文化/能力,甚至根本考唔到個考生,係咪係日常生活都能夠使用到相應嘅英語能力。相反IELTS 嘅考試,係會考慮到唔同國家嘅英語口音,英、美、甚至印度都會有,而IELTS都特意分開左Academic 同 General Training 兩種考試;Academic 當然就係學術,俾翻學生同在職人士去考,考核嘅內容題材都會係出自於學術刊物、社會議題等等;

 

而General Training 就主要俾翻移民嘅人去考,所考核嘅內容題材都會較為廣泛貼地架!考慮到語言能力會有改變,IELTS嘅成績只能維持兩年,兩年後有需要用個成績就要再考,去確保翻你有無退步/進步!所以係多方因素配合之下,令到IELTS成為國際上最廣泛接受認可嘅考試!

 

考完DSE做咩要考IELTS喎?

無錯,DSE嘅成績的確有唔少國家嘅教育機構認證,但DSE 萬一失左手,要等一年先再有得考,一年後個動力都流走晒去大西洋,反而IELTS係一年起碼有48次機會俾你考!只要肯俾錢 (~HKD2000)就考得!

 

而考出黎嘅成績係:可!以!取!代!DSE成績!本港大學絕對接受!兩個system係有成績對照,例如IELTS 7分約莫等於DSE 嘅5〜同埋上一部分講過IELTS係接近全球認可,去外國留學搵工必備啊c-hing。

 

完整版本:考 ielts

1分鐘為你配對過萬好評上門補習平台

回應 (0)
我要發表
user