TutorCircle
TutorCircle
TutorCircle

【大學生私補】大學生想做私補老師點入手?5招教你輕鬆入門

2020/06/03 16:22:38 網誌分類: 教育
03 Jun

講到大學生最佳嘅Part-time job, 首位當然就係私補啦!唔單之可以將已有嘅知識轉化為金錢,仲可以幫到一眾嘅莘莘學子,何樂而不為呢?私補時間彈性,疫情期間更可以轉做視像補習,真真正正咁坐係屋企賺錢!不過,做私補老師都有唔少功夫要準備。想知點先可以做個稱職嘅私補老師?!快啲嚟跟我地Tutor Circle尋補睇下啦!

封面圖片來源

 

  • 點樣準備課堂?

 

圖片來源

唔少私補老師係第一堂嘅時候都會表現得不知所措,非常緊張。咁樣嘅表現係家長同學生面前係大大扣分嘅!要俾到學生信心,作為老師,就必需表現自信嘅一面。咁究竟點先可以有底氣?所謂知己知彼,私補老師可以係第一堂補習前先索取學生以往嘅考試卷、測驗卷等,先了解學生嘅學習狀況。當第一堂私補個時就可以先指出學生嘅優缺點,引起學生共嗚,再教授學生針對性的技巧、策略等。原理就好似睇相師傅會先講出客人以往發生嘅事,以增加客人對佢嘅信任程度。咁樣準備課堂,可以幫到私補老師安排好教學內容,亦可以顯得老師做事有編排,增加學生對老師嘅信心。

 

另外,準備筆記亦是令私補老師更完美地準備課堂嘅好方法。如果係文科私補老師更甚,因為技巧、答題結構等難以係學生嘅課本上搵到,倘若私補老師可以將過往嘅學習經驗輯錄成筆記,加上各種例題、練習題、Past paper 等配合,學生就更容易理解內容,循序漸進地學習。老師亦可以輕鬆制定每堂教學內容,唔會導致“冇野教”、“口窒窒”嘅情況出現。預先準備筆記對於視像補習亦都十分重要,因為係視像補習中假如冇準備筆記,老師又冇得即場寫低要點,課堂就好難進行,學生亦難以吸收。總而言之,如果私補老師可以係上堂前了解學生學習情況,準備相關筆記,教學就自然可以得心應手啦!

 

 

  • 點樣視像補習?

圖片來源

係疫情期間,視像補習成為大熱趨勢。平時就用開Zoom上堂,用Zoom授課你又識唔識?其實,用Zoom 上堂並唔難,私補老師可以先注冊帳號,如果只係兩人進行會議係無時間限制嘅。入到去之後老師就可以選擇共享畫面,少少貼士,老師可以係電腦桌面先放好課堂需要嘅材料,選擇分享Desktop 畫面,上堂嘅時候就可以節省時間,更加方便。建議老師亦可以選擇將文件儲存為PDF ,利用上面嘅標記同打字功能授課。Zoom 上面亦有註記功能可以使用。老師亦可以鼓勵學生用聊天室功能或者舉手功能,增加課堂上嘅互動。只要準備妥當,即使係視像補習都可以輕鬆做到。

 

  • 總結

 

以上都係小編做私補老師嗰時候嘅小小心得。不過一句到尾做私補老師最緊要就係有心、有責任感。教得學生就要負責任。所以各位大學生“入行”之前千其要做好心理準備啊!想成為私補老師,搵下生活費? 歡迎來到Tutor Circle尋補 成為私補導師。

 

完整版本:私補老師 入門

1分鐘為你配對過萬好評上門補習平台

回應 (0)
我要發表
user