TutorCircle
TutorCircle
TutorCircle

【私人補習】點樣搵?尋補帶你一覽三大私補平台!

2020/06/04 09:58:43 網誌分類: 教育
04 Jun

相信大家對私補並唔陌生。不過,網上嘅補習中介各有千秋,唔同私補平台都有過人之處,利用中介網站選擇一個好嘅私補老師既可節省時間又可以解決真正學習需要。所以,我哋TutorCircle今日就為各位讀者整合咗三間比較熱門嘅私補中介平台嘅特色!由於各間私補平台嘅佣金仲有收費不時會調整,如果大家發現佣金同收費已有不同,可以到我們Facebook專頁提供資料。


 

 

私補到底有幾多種?Image result for learning

圖片來源

 

先講講普遍最常見嘅,上門補習同私人補習。呢兩種都算係最先冒起嘅私人補習模式,效果最好同最全面補習方式。正因為咁,呢類私補導師會相對地嚴謹,專業同有經驗,所以私補學費都因應導師資歷而唔同。當中較常聽到私補平台有:KITS-TUTOR 傑思教育城、HKTA 香港導師會 同埋 TutorCircle 尋補。

其他類型嘅補習包括大型補習社、網上練習平台等等。大型補習社相信係唔少學生除咗私人補習之外嘅另一個大選擇。有補過大型補習社嘅學生可能會發現大型補習社入面嘅「星級名師」其實唔係個個都真係教得咁好,或者咁有心教,可以話係質素參差。有時同學都只顧不停寫筆記,並唔係真正理解。而網上練習或筆記又因不同學習能力而未必解決真正學習需要。當然,如果你嘅學習需要比較general,大型補習社或者網上題庫已經係你一個好好嘅選擇。然而,如果你嘅需要特別,要一個度身訂造嘅學習計劃,或者想導師不斷keep track住你嘅學習進度,私人補習就比較識合你嘅需要喇。

 
私人補習嘅好處

 

1 改善溝通技巧

私人補習其實唔單止學習書本上嘅知識。從中,學生可以學習點同陌生人溝通或者互動,有問有答,從而改善學生與人溝通嘅技巧,長遠來說比書本上得到嘅更有意義更有價值。更可從小培養學生嘅溝通技巧同埋性格,日後絕對有漠大幫助。

 

2 時間靈活多變

Image result for time圖片來源

私補嘅上堂時間靈活,家長同埋學生可而係考試月份或者長假期,因應需求增加上堂嘅密度。時間同埋學費都可以靈活調整。另一方面,上門補習又可以減省交通時間,亦都會較為安全。仲可以俾學生可以準備好問題或疑難,等到上堂嘅時候問老師,咁樣可以大大增加上堂效率同埋進步空間。

 


3 因材施教 課堂內容具彈性

導師以一對一嘅教學模式上堂,對學生嘅優缺點會更加了解。因此,更容易去對學生重點培養或進行改善。教材亦可因應學生唔同嘅程度同埋學習能力而調節。相比嗰啲網上既定嘅教材更富彈性同埋更適合唔同學習需要嘅學生。正因如此,係找導師嘅時候更需要注意。

 

 

完整版本:私補 平台

1分鐘為你配對過萬好評上門補習平台

回應 (0)
我要發表
user