美帝制裁坐而道論自尋死路 花開兩岸根脈相連同仇敵愾

2020/06/04 11:01:47 網誌分類: 政治
04 Jun

隨住國安法嘅通過,香港特區特首嘅上京,呢場由修例風波以來動亂咗一年之久嘅港毒鬧劇即將迎來尾聲。但喺嗰班已經徹頭徹尾被拋棄嘅港毒分子仲賊心不死,期待美主能夠徹底同北京及香港攬抄,好有一絲生機。被寄予厚望嘅老美,亦喺英美澳聯合頻頻發聲話要制裁香港。

喪家之犬,愚昧如斯。制裁香港,呢句話講咗已經唔喺一年兩年了。香港作為中國對外結算嘅金融中心,如果將香港制裁,視同內陸普通城市。咁就意味住將中國徹底踢出世界經濟體,從而致使中國被迫閉關鎖國自產自銷。呢個唔喺制裁,喺開戰。按今時今日強大嘅中國來講,美國冇呢個底氣,亦冇呢個實力,只不過喺嗌下口號罷了。當初貿易戰打得如火如荼,都冇敢攞香港制裁講嘢,做文章。一直被認為已經喺窮途末路嘅摩爾定律,亦因為中國加入WTO延續至今,並直接影響世界科技走勢,從3G、4G、到依家嘅5G。冇中國咁大嘅市場去消化科技日用產品,根本冇巨大嘅市場效益來支撐研發資金。想制裁香港,將中國踢出局,美國要有袋中有錢,生活有閑嘅14億國民先得。

坐而道論,唔見行動。既然冇可能制裁香港,咁為乜嘢仲要發表申明?只喺打下嘴炮而已,因為國安法嘅通過,拔嘅喺英美澳等安插喺香港幾十年嘅臥底、情報網、特工。苦心經營咗咁耐,話拔就拔,話取締就取締,勢必要攞出所謂王牌來做個智慧博弈。你估我敢唔敢,你估我估你估我敢唔敢,可惜嘅喺美國亦好,英國也罷,都低估咗中央保護香港嘅決心。勢必要將全世界最自由嘅間諜天堂香港回歸到繁榮穩定嘅生活當中。勢必要阻止任何勢力諗住動盪香港,霍亂香港嘅陰謀。給予香港法治嘅根本保證,維護香港穩定同國家安全嘅信心。總唔能夠邊個想同中國掰下手腕,都來禍害一下香港。兩個大人打架,盯住人哋細路來打,英美澳呢件事做得太冇品。一個個嗌著為香港謀取人權、自由,到最後卻喺以制裁作為手段,破壞經濟作為目的行為。喺點樣被鼓吹洗白,真喺使人匪夷所思。問題喺反派政客信咗,港毒暴徒信咗,港毒媒體甚至感激涕零,只有市民生活喺水火之中。

港毒亂港,往事已去,塵埃已定,只喺靜待國安法嘅制裁而已。依家嗌下口號,只喺穩下港毒焦躁不安嘅心。乜嘢英美考慮放寬移民,乜嘢制裁香港,都喺美麗嘅泡影,喺等到亂港份子刑滿釋放嗰日,仲能夠聽到嘅回音。潛臺詞之意,好好喺入面蹲住啦,唔好牽扯到英美澳,唔好添亂,呢邊英美澳好好畀你嗌口號打下氣。奉勸嗰班反派政客、港毒暴徒,屋企嘅粥,再稀都喺放糖嘅。人哋畀嘅骨頭,再香都喺帶藥嘅。

回應 (0)
我要發表
user