TutorCircle
TutorCircle
TutorCircle

【心理學前途】讀心理學有咩出路呢?

2020/06/10 11:44:05 網誌分類: 教育
10 Jun

「咦〜 你讀咩科架?」
「心理學。」
「嘩!咁你咪知我依家諗緊嘜囉?!」
「呃.....」
好多人都覺得讀得心理學,就一定知人地個腦諗緊乜⋯⋯
讀心理學既同學仔呢一刻一定想即刻跳出黎申冤:「我地唔係讀心神探,我地冇超能力!!」

心理學,係一門研究人類以及其他動物的內在心理歷程、精神功能和外在行為既科學,
簡單啲黎講,姐係用科學去研究人既行為、思想、情緒。
心理學研究涉及意識、感覺、知覺、認知、動機、情緒、人格、行為和人際關係等眾多領域,
所以其下既專業都好廣,例如:社會心理學、臨床心理學、教育心理學、犯罪心理學等等。

1. 臨床心理學家(CP)

依家香港對心理學家嘅需求都幾大,例如:臨床心理學家(Clinical psychologist) 、教育心理學家 (Educational psychology)...

2. 投身商業世界

但其實除左做CP,EP等,仲有其他出路既!依家越黎越多公司鐘意請一讀心理學既學生。

3. 投身教育界

好多讀過心理學嘅同學都會轉戰教育界嘅,因為要面對一群青少年都需要有相關心理學嘅知識。

總結

有付出,就會有回報!雖然心理學既競爭好大,又未必有一條好明確既Pathway。但如果對呢科真係真係真係好有興趣既話,都不妨試下!

 

【延伸閱讀】善用青春- 論大學選科

【延伸閱讀】開SEM – 每年SEM ONE你總會見到嘅5種人

完整原文:【心理學出路】讀心理學就一定識讀心?唔通要做讀心神探?

回應 (0)
我要發表
user