TutorCircle
TutorCircle
TutorCircle

【理工大學】入得Poly都要知道嘅鬼故!?!

2020/06/10 11:51:31 網誌分類: 教育
10 Jun

每間U都會有各自嘅禁忌同特色,入得去讀書就一定要知。

今次就黎同你分享下Poly嘅事啦!

Y座停屍間......?

Poly都有好幾座building,理所當然地每座building都會有𨋢。咁多building,咁多部𨋢,全部都係得一隻門。偏偏Y座嘅一部𨋢,係有兩隻門,仲要傳聞Y座嘅14樓經常鬧鬼......  原來兩者係有關連!

polyu 鬼故

四不像爛Grade傳說

之前提過城大摸左四不像會grad唔到,原來poly四不像都有類似嘅傳說。傳說摸左poly四不像,GPA就會過唔到二!

polyu 鬼故

Poly獨特地標!

呢座building之所以可以叫做地標,全因為佢獨特嘅外型,佢就係賽馬會創新樓啦!賽馬會創新樓係國際知名建築師Zaha Hadid係香港第一個固定項目,Poly嘅設計學系出名就眾所週知,而呢座building就係希望營造創意同跨領域嘅環境,培育設計人才!

polyu 鬼故

仲想唔想知其他U有咩禁忌同特色呢?想就記得留意下一篇blog啦!

 

【延伸閱讀】入得中大 你唔係唔知啊?- 剖析大學系列!

【延伸閱讀】入得科大 你唔係唔知啊?- 剖析大學系列!

完整原文:【理工大學】入得Poly 你唔係唔知啊?- 剖析大學系列!

回應 (0)
我要發表
user