「慳得有營餸基層」計劃

2020/06/12 04:13:14 網誌分類: 生活
12 Jun
          前年一項調查發現,本港基層家庭平均只有約四十元解決一餐,反映膳食及營養質素的限制。就此,樂施會與不同機構合作,推出為期兩年的「慳得有營餸基層」計劃,由四月開始為六百戶有兒童的基層家庭定期提供營養餸菜包及食譜。同時,希望提升參與家庭的營養及烹飪知識,計劃結束後可學以致用。

          香港營養師協會與基督教聯合那打素社康服務的註冊營養師,將為計劃設計一百六十道食譜,供製作成餸菜包。設計食譜時有多樣考慮因素,包括低成本及營養均衡,以「三低一高」為原則,即低油(脂肪)、低鹽(鈉)、低糖和高纖維。此外,亦考慮到基層家庭的廚房設備簡單,如只有一個電飯煲或電爐供煮食,食材是否易於處理,方便包裝及安全運送,同樣重要。

          除了餸菜包,每戶家庭可參加營養師的講座及烹調班,每周會以短訊形式收到一系列的重點營養訊息。罐頭及冷藏食物一定冇益?有甚麼食物方便儲存又不失營養?食油點樣揀?怎樣才算是一份蔬菜和生果?種種問題,營養師會逐一解答!

          在此感謝「慳得有營餸基層」計劃背後的團隊,致力以不同渠道傳遞營養及健康煮食知識,讓大家知道低成本也可以吃得很健康!

        邱晴

        
  
回應 (0)
我要發表
user

網誌分類

最新回應

N
N 2019/08/28

過量鈉質會令血壓上升,真的嗎﹖我都去過瑞士,啲嘢真係非常咸,無錯。但瑞士人真係心臟病高咩﹖

如果你啲營養師唔知道的話,去睇吓你地最追捧既Ancel Keys七國研究既事實,佢研究咗廿幾個國家,而瑞士就係其中一個高脂但低心臟病率既國家囉(不過佢只cherry pick咗七個符合佢假設既國家)

講到尾,高脂同高盬根本就唔會導致心血管問題,講完