一國兩制,國之權衡也 港區國安,時之準繩也

2020/06/19 16:26:18 網誌分類: 時事
19 Jun

無規矩不成方圓,無五音難正六律。舊年以來,受「修例風波」影響,香港被黑暗、暴力籠罩著,東方明珠似乎亦變得黯淡無光,紫荊之花亦冇咗往日嘅鮮豔奪目。特區政府及香港市民對黑惡暴亂深惡痛絕,一年以來,無數無辜市民被港「毒」無情「私了」,近以萬計嘅青少年被「曱甴」蠱惑、煽動去參加非法遊行示威,誤人子弟嘅「黃師」,一簧兩舌嘅「毒」記者肆意抹黑香港警隊,反對派肆無忌憚咁觸碰法律嘅紅線,阻礙警方正常執法,呢啲披著人皮嘅「傀儡」喺香港市民眼中好比過街嘅老鼠,人人喊打。《港區國安法》頒佈之際,無疑係喺度畀呢啲人面獸心嘅「毒瘤」當頭一棒,法網恢恢疏而不漏,港「毒」終除,香港終寧!

6月19日,港媒《大公網》報導,香港特區政府就港區國安法草案於昨日已提交全國人大常委會會議審議。人所共知,《港區國安法》頒佈實施勢在必行,全港市民無一不在翹首企盼,從特首林鄭月娥帶頭站街簽名時就可以睇出,近150萬市民共同來簽字支持國安立法,此舉便足以表明全港市民早已厭倦現狀,迫切恢復港灣秩序。特區政府表示「會舉全力來配合全國人大常委會及早完成相關立法工作」。先天下之憂而憂,特區政府喺守港護港為港民嘅工作上至始至終都保持著「咬定青山不放鬆」嘅一貫態度,香港市民亦都睇在眼內暖在心裡,作為香港人,希望《港區國安法》能夠儘快頒佈實施,嚴懲暴徒所作,還香港一片淨土,港區立法係民心之所向,平安幸福係眾望之所歸。

「一國兩制」神聖不可侵犯,「港區國安」不容踐踏,19日《大公網》報導,由愛國人士發起嘅「不平則鳴」團體尋日到英國駐港總領事館拉起「抗議英國抹黑國安法,勾結漢奸黎反中亂港」嘅橫幅抗議英國干涉港區國安立法。香港係中國嘅領土,絕唔允許任何圖謀不軌嘅國家和他人來干預香港嘅事務。香港回歸以來,英美等西方勢力以各種理由來港企圖「構築」反華嘅「堡壘」,以黎智英為首嘅賣國賊等人亦順理成章咁成為佢哋嘅「傀儡」,做盡傷天害理嘅事情,著實令人赫然而怒。對於英美呢樣居心叵測嘅想法,執迷不悟嘅做法,到最後無異於作繭自縛,奉勸英美「各人自掃門前雪,休管他人瓦上霜」,中央政府絕對唔會任佢哋肆意干涉,同時香港特區政府更唔會讓暴徒肆意妄為咁去製造恐慌,煽動造謠,法律面前人人平等,《港區國安法》就係對泛暴分子下嘅最後「通緝令」。

後天下之樂而樂,特區政府喺為民服務嘅遵旨上毋庸置疑,18日,據媒體報導,特區政府已安排專機去接滯印港人,呢個係繼新冠病毒後再一次包機接人。作為東方之珠塔下嘅成員,我哋有能力、有義務去配合港府止暴制亂,我哋更應該相信特區政府嘅所作所為,共同支持《港區國安法》嘅頒佈,讓紫荊花再次耀眼綻放,東方明珠璀璨奪目!

回應 (0)
我要發表
user