國安立法正本清源 撥亂反正維護安寧

2020/06/24 11:07:57 網誌分類: 時事
24 Jun

近日,中央決定喺香港設立國家安全署。全國人大也將於月底完成國安法審議。這一決定無疑畀自去年以來,一直動亂不休嘅香港吹來一股清風。久亂思治,人心思定,國家咁樣係要撥亂反正,還香港市民一片朗朗晴空。

自2019年香港發生「修例風波」以來,反中亂港勢力公然鼓吹「港獨」、「公決」、「公投」等主張,從事破壞國家統一,分裂國家嘅活動;公然侮辱、汙損國旗國徽,煽動港人反中反共、圍攻中央駐港機構、歧視和排擠內地在港人員;蓄意破壞香港社會秩序,暴力對抗警方執法,毀損公共設施和財物,癱瘓政府管制和立法會運作,特別係一啲境外勢力公然干預香港事務,嚴重挑戰「一國兩制」制度底線,嚴重損害法治,嚴重危害國家安全。香港社會動盪不安,市民生活不得安寧,人身安全得不到保障,就業問題得不到落實,整個港區一片亂象。人心思治,人心思定,普通市民需要生活,需要就業,需要吃飯,更需要一個安定嘅香港。

國安立法消息傳出,港區市民歡欣鼓舞。一係港區行政長官林鄭月娥第一時間表示擁護,佢喺不同嘅場合發聲支持國安立法,並以致香港市民一封信嘅形式向市民解釋國安立法嘅意義,稱立法只係針對違法嘅人和行為,不會對大家嘅合法權益造成影響。積極擁護國安立法。律政司及六大紀律部首長也表態支持和配合港區國安立法工作;二係香港輿論界也積極發聲支持,紫荊網、文匯網、橙新網等媒體紛紛報導支持國安立法,蔡冠深、劉炳章等人也表示,通過《草案》可以睇出香港國家安全法非常全面,無論係香港特區維護國家安全委員會嘅人員構成,定係國家安全相關案件嘅執法和司法安排等,都能清晰嘅睇到中央對香港特區以及香港市民嘅高度尊重、信任和愛護,對香港有益無害。三係香港市民紛紛通過集會、簽名等形式支持國安立法。咁樣充分說明咗國安立法深得人心,係出自於全面治理香港嘅需要,滿足咗香港市民嘅需求,正當其時。

國安立法出台,讓愛港各界愛國者精神振奮嘅同時,也讓「港獨」、「黑暴」 分子及與之勾連嘅外部勢力憤恨不已,如坐針氈。「香港眾志」秘書長黃之峰喺6月18日嘅哥本哈根民主峰會中,大力詆毀港區國安立法,聲稱美國三招可滅香港,呼籲中學生參加「罷課公投」。黎智英表面宣稱要為美國戰鬥到最後一天,卻四次申請「走佬」逐一被駁回。陳家駒多次豪言壯語,讓人覺得好似一個戰鬥到底嘅聖鬥士,但佢已經不顧生命安全,走佬到疫情深重嘅英國。佢哋嘅臨死反撲岩岩好說明咗港區國安立法嘅正確性和及時性。港區國安立法畀嗰啲「港獨」、「黑暴」分子敲響咗喪鐘,也畀嗰啲幕後黑手敲響咗警鐘。美國企圖以所謂嘅制裁來威脅,逼迫中國放棄香港國安立法,干預中國內政,呢個就係最好嘅回應。

香港國安立法,填補咗法律漏洞,斬斷咗伸向中國嘅黑手,維護咗港區穩定,正所謂正本清源,撥亂反正,係維護祖國統一,保持香港地區穩定嘅一盤好棋。

回應 (0)
我要發表
user