東拉西湊講孔子後人

2008/05/18 04:58:50 網誌分類: 時事
18 May

孔子,無可否認是聖人,但也不過是一個人。他或許是很聰明,很有家教,但家族流傳下來,傳到了今天,當中還有多少孔子先天DNA和後天教育,那就很成疑問了。超級政治蠱惑仔劉備尚且可誕下個扶不起的阿斗,何況孔子七十幾代之後的後代?

話說,孔子有個後代在台灣,廿幾歲,讀到碩士畢業,駕著電單車,背後載住條女,狂飆之下仲夠膽死扭轉身同條女傾偈,前面忽然走出一個七十幾歲阿婆,呯嘭一聲,撞到阿婆飛起,死埋。剛發生車禍時,他可能驚得滯,警察問乜就答乜,認晒罪。到左法庭,竟然推翻自己口供,「我去救阿婆之嘛,居然被人當賊辦!哼!以後我見到有人受傷,我都唔救喇!」有目擊證人喎。「個證人近視架!佢睇錯左唧!」最後,衰左,話之你係孔子後人都要收監。

撞死人仲要砌辭狡辯,呢d叫乜野呢?不肖?小人?非禮勿言?當然都無錯啦,但令祖幾千年前其實已經下了七字的評:「巧言令色,鮮矣仁」

當然,你可以話樹大有枯枝,孔子後人的確不乏名人,乒乓球員孔令輝、粵劇名伶孔令馥(藝名謝雪心)、近代圍棋高手孔祥明,都是孔子後人;當然還有那個民國時期腐敗刮財、以權謀私的孔祥熙。

順帶一提,曾聽人說William Hung孔慶翔都係孔子後人,都唔知堅定流。莫非姓孔的全部都係?真係好驚孔咯!

世間事,總是物以罕為貴,XX後人雖然好巴閉,但如果數目比想像中多,那就不太值錢了。

我就差了一點,翻開歷史書,好像沒多少名人是我的「疑似祖宗」,最巴閉那個,只是那位蜀中無大將時唯有推佢做先鋒的--廖化!近代好似有幾件,但大纜都扯唔埋,一個廖本懷,一個廖暉,一個廖秀冬,哈哈,仲有廖碧兒!真係……勁唔掂!

回應 (1)
我要發表
2008/05/18 11:29:29 回覆
幸好我還未有顯赫的祖先啫........
user