張紀中版《鹿鼎記》

2008/05/18 07:40:30 網誌分類: 影視
18 May

娛樂新聞我真的很少留意。所以家陣才知道,最愛拍金庸電視劇(但次次都拍得很「那個」)的大陸導演張紀中,之前拍了一齣《新鹿鼎記》,但因為偉大共產黨係好孩子的黨,一夫多妻呀,妓院呀,戰爭呀,都要修正修正,好似話cut左百幾幕,折騰一年多,今個月剛剛啟播。

唔使問阿貴,遲d無記一定又會買黎播架喇。之前張紀中版《神鵰俠侶》咁收得(梗係,人人爭住睇劉亦菲嘛!),我姑且看一看演員名單,當堂嚇了一跳!

外形cam到震,似孿多個似直的那個黃曉明,竟然做勁好女色的韋小寶!唔係化?!好驚喎!

康熙……鍾漢良!好久好久不見他了吧?N年前在無記扮年青版溫拿(忘了是扮譚詠麟還是鍾鎮濤),後來只知去了台灣發展,瘦瘦的,樣子還不錯,但說到康熙那份少年老成的帝皇之氣,實在……

然後看韋小寶那七個老婆……普遍黎講,計平均分黎講,掂!好掂!

尤其是雙兒,真係掂過碌蔗!!

洪夫人、沐劍屏都不錯,方怡、建寧公主同曾柔相對來說就次了一班,「北姑」味濃了一點。

壓軸出場,登登登凳!小說中描寫為羞花閉月,沉魚落雁(韋小寶形容美女的專用八字評語),靚盡全場無人能敵,全書No.1美女(當然,不計佢老母陳圓圓啦)--阿珂。誰誰誰?誰有資格做阿珂?是周迅嗎?是范冰冰嗎?還是小龍女劉亦菲?

答案係……應采兒 =.=

唔係呀嘛?七個之中,佢都算最唔得咯。

最初,好像是真的想找周迅做的,但傳聞說周迅嫌棄黃曉明(唔通嫌佢果味野?),於是唔知點解變左應采兒,真係差九皮不特止。應采兒呢種貨色,做毛東珠咪得咯!最搞笑係,本來諗住會做鄭克爽的鍾漢良,變左做康熙。看來,劇集背後的明爭暗鬥,分分鐘好睇過套劇本身……


金庸原著明明無呢幕,但,導演做得好!


韋小寶無啦啦除褲做乜鬼唧?擺明為服務黃曉明fans而設的一幕……


蘇菲亞公主:Hey! Ming, stop!
韋小寶:Take it easy! I'm gay!


麗春院大戰完畢,你睇明哥幾哀愁……再次證明,面對女色,明哥真係好辛苦。


假太監韋小寶遇上愛玩SM的建寧公主,難得金庸的原著這麼寫了,導演當然不會放過……


這故事教訓大家,玩SM,是可以很Jesus Christ的……


明哥激凸現雄風,都算數喇,但點解,仲要有灘血o係上面架?!!!!


算你狠!!!!


明哥:好感動呀,我終於可以做番自己喇!


忽然變左一休小和尚


突然又變潘金蓮前世今生


各位觀眾:史上最坦蕩蕩既康熙


雙兒真係勁得! 得到無倫!得到九彩!得到震!!!!等無記買來播之後,何琢言肯定繼小龍女劉亦菲之後成為另一個少男殺手。


有乜理由,雙兒會靚過阿珂咁多架?!

回應 (4)
我要發表
2008/05/18 22:01:56 回覆

to 來恩

那個該是工作人員

2008/05/18 11:43:45 回覆
早已經知道〝大陸〞拍攝由 黃曉明 主演的 《鹿鼎記》 ,我想如無意外的話,我估〝 TVB 〞應該會外購這套劇集的,至於有人話 金庸 會否接受這個有關新版本問題上,我估 查良鏞 本人應該無異議,因為最近他曾經向記者透露過,可能不久將來會重新修訂 《鹿鼎記》 ,或者會改寫有關結局咁話喎........
2008/05/18 08:04:53 回覆
攪成咁鬼樣,實激死金庸...
user