証件相-- 影響個人第一印象

2008/05/21 15:57:47 網誌分類: 不一樣的職場須知
21 May


辦工室的資料庫儲藏著大批客戶的証件相。許多都是「真人靚過上鏡」,因為他們不懂讓鏡頭拍得自己比較耐看啊! 眼珠, 許多都拍得怪怪; 臉, 許多都上翹, 似不屑看照片的人, 或如刀架臨頸的苦楚。有一些客戶, 穿得暴露時拍証件相, 結果我覺得他們跟他們職位格格不入了……


曾經見過好些男客戶的真人和証件相, 都是爆炸頭的! 另外, 証件相有些是好幾年前拍的, 他們髮型轉變得挺厲害都見過-- 光頭年輕客戶、bob頭年輕客戶……


由於客戶早該在前星期就把電子用品發還, 某些客戶遲遲未見蹤影, 意粉需要翻查哪些歸還了、哪些未歸還, 有些不可一世的証件相就經常浮現腦海, 而他們從來都不知道自己進駐了我的內心啊! 哈哈, 有一個相貌娟好的女生, 樣子心高氣傲; 由於她還未歸還電子用品, 意粉心中就有種不喜歡她的感覺-- 嘿, 我不是怒她可能比我漂亮啊!


然而意粉不忘一些無論在照片和現實裡都笑得親善的客戶小姐。一些有點兒傻頭傻腦的客戶, 証件相裡看不出, 真人卻因此鬧出若干笑話來。


因此, 性格上的弱點, 絕對不能呈現於正式場合的証件相上啊! 把最好最親善的一面呈現, 你遲了歸還電子用品, 叫意粉的人沒有那麼生你的氣……不過不要拍得太帥或者太美, 意粉會看不過眼「只具表面的人」。

回應 (6)
我要發表
ivina
ivina 2008/05/22 08:52:52 回覆

其實意粉中學時d班相,都「好似嬲咗成村人咁」~

真正識面對鏡頭,竟然係係同當時8歲既表妹去旅行時,見佢笑得咁靚, 學埋 XD

2008/05/22 03:24:52 回覆

我 張 ID影到好似嬲咗成村人咁~

已經影咗兩次給我揀了,唔通叫人再影多幾張咩!

ivina
ivina 2008/05/21 21:53:17 回覆

其實唔係一定唔得,

妳去做小醜, 一定冇人話妳 

2008/05/21 20:25:28 回覆
點解證件照不能做鬼臉呢??哈哈哈哈@@
ivina
ivina 2008/05/21 18:38:28 回覆

你話身份証定學生証定職員証定咩咩証呢……

 

我身份証就好靚靚!

以前18時影果張短頭髮,冇咁靚;

年頭唔見左成個銀包,身份証要再影, 第二張長頭髮,戴埋對好有紀念價值既耳環架~

果日仲係我爺爺同 女麻 女麻 結婚紀念日  =]

仲有呀,有個人陪我去影架, 當日真係幾開心~~依家望返張証都好開心。

2008/05/21 16:26:25 回覆
係呀,我ID上的相都唔係好見得人架!想換又唔得!!慘!
user

最新回應

ivina
ivina 2021/12/09

{#iconb_69}

ivina
ivina 2021/12/09

英文版UPLOAD緊

wongi
wongi 2021/11/06

送上星星。姜B魅力很厲害,他的影迷在金鐘的麥當奴排隊,在mirror 樂隊前拍照啊!場面熱鬧啊!

淺雪
淺雪 2021/10/30

你都幾多想像力..不個鍾意一個人或一首歌..係冇理由可言..