有趣簡便,上班午膳之選(食譜--附加篇)

2008/05/26 14:59:14 網誌分類: 飲食
26 May

為著節省財政開資,意粉決定要在意粉爸不知情之下自己帶午餐上班(因為他說有錢賺就不要帶飯,應該在外面吃)!

搜尋著,發現一些很有趣的便當啊:

http://www.xici.net/b792141/d53707373.htm--鋼琴、向日葵、足球便當……

 

另外, 圖中的壽司包括以下材料http://news.big5.enorth.com.cn/system/2008/03/14/002974505.shtml-- 青瓜、蟹柳、紫菜、芥辣、蘿卜、菜心。

 

還有一些壽司的食譜,先要處理好壽司飯--http://bttvb.com/viewthread.php?tid=65414:


 

壽司飯
-s%v!_'N7A*v)e n材料:蓬萊米4杯,白醋1杯,白糖1杯,鹽半小匙

做法:
)U*P*H9[7z4@5r8tTVBNOW 論壇 ;l$N"X7Z(J3}0rTVBNOW 論壇%X4I'Y*u-B3y-P7u
1。將白糖,白醋和鹽一起拌勻,即為壽司醋。
2b-v9g.@)u(u6?)^;\
2。白米洗淨,放于電鍋中煮熟后,趁熱將壽司醋倒進去拌勻,並用電風扇吹涼,使白飯能充分吸收到壽司醋,壽司飯完成。
!d(c$N7d2R,V;?8h
3。壽司飯必須涼透才可以用來包捲,否則海苔遇熱會變軟,產生韌性,壽司便無法達到應有的口感。

 

蛋皮壽司(一人份)$k)D+P9_ n1e4[6n
TVBNOW 論壇:b9U*f7@/C$v.]*y/r

材料:蛋2個,紫菜1張,壽司飯1碗,小黃瓜1長條,胡蘿蔔1長條,肉鬆2大匙
0y4s/i4h(i)Q*I7X/N;x$b:u)Z'W'`2L

做法:
1m5o6J)U7O!n9n.w6e5j%_'R&V,j'p3h+D"A$Q8?$d
1.蛋打散加點鹽及少許太白粉水拌勻,入平底鍋中,小火煎成一薄薄蛋皮。
2.竹簾鋪底,再鋪蛋皮,紫菜,米飯攤平至紫菜的五份之四,預留五份之一的縫口,中間再放肉鬆,小黃瓜,胡蘿蔔,包捲成圓筒狀,縫口以米飯沾黏。
3.以利刀切成圓片,完成。
0U;?8`:X6}9s"m在全球每一個角落  都可以睇到TVB劇集 0r9q%b%R:~1E){/w(Y'}5}tvb now,tvbnow,bttvb,tv series,tv drama,movie,bt,download

 

野餐壽司在全球每一個角落  都可以睇到TVB劇集&O#z1T,n0k%~'x0C

(G6`!a&X.h#Z4]7_/fbttvb.com材料:四個海苔卷壽司、八個豆腐皮壽司
壽司米 二杯
"b*O!c @5L,@5Z/H在全球每一個角落  都可以睇到TVB劇集)d6a$y9c$n5W
小黃瓜 一木條
在全球每一個角落  都可以睇到TVB劇集;X6o7e4h*c
花瓜 三大匙
TVBNOW 論壇*R G/G:C4g)y%K"_$w
醃嫩薑薄片 三大匙
肉鬆 四大匙
蛋 四顆
海苔 四張
壽司醋 三大匙
工研白醋 適量
細砂糖 二大匙
豆皮 八張

作法:
先將壽司米煮成飯備用,取一個大一點且有點深度的容器裡切飯,然後加入壽司醋、工研白醋及細砂糖,將其拌勻且嚐試一下壽司飯的味道到自己喜歡即可。
3J:U8N5O.d%gbttvb.com %H!]/@5G7S&iTVBNOW 論壇 9s%I1\5w8}-w*T9\9\ 8e h8`(x"D1G在全球每一個角落  都可以睇到TVB劇集 0l*b4^*H2h3\!A'H "n8I6o:z&v #l%N-V2K!b/{%c!I%~:O0B *S:s#d1L"D在全球每一個角落  都可以睇到TVB劇集 "n&D7`4X!`:d&|在全球每一個角落  都可以睇到TVB劇集 "@)T/x#m&V%a6Z*r&tTVBNOW 論壇bttvb.com/@-J&u+S2k"`,H+G
將蛋放入不沾不底鍋,煎成一張薄蛋餅,趁熱捲成蛋捲狀,一次煎一顆蛋。
將小黃瓜切成一公分寬的長條狀。
將花瓜切成小塊狀。
;\$]8[:u9D3?7Utvb now,tvbnow,bttvb,tv series,tv drama,movie,bt,download 7j4G7~5`)M5M&z-P0Abttvb.comtvb now,tvbnow,bttvb,tv series,tv drama,movie,bt,download-t)v;{:D!]%j5u
取一張海苔鋪在壽司竹簾上,鋪上一層拌好的壽司飯,海苔的上下方約空二公分不要鋪飯。
依序鋪上小黃瓜、花瓜、醃嫩薑薄片、蛋、肉鬆,然後將其捲成圓形即可。
切海苔壽司時刀子必須很乾淨,每切一刀就將刀子洗過以紙擦乾再切,這樣就可以將壽司切的很漂亮了。
每條壽司切成三段,再以保鮮膜包起來,就成了野餐的最佳主食了!
將其餘的飯裝入豆皮裡即可成豆皮壽司!
,h6u#x2B x$w5b:C5a8_/v5RTVBNOW 論壇 +Y)U(a%c!y:^在全球每一個角落  都可以睇到TVB劇集 4`5w's,}!J#^,z&nTVBNOW 論壇 1I4A,y"O/T&]0d在全球每一個角落  都可以睇到TVB劇集 !`(B9J0f5R.G W7?.]在全球每一個角落  都可以睇到TVB劇集2P7K%v-F*z.I3R9e.O6h
小秘訣:
bttvb.com"|.T%z;D.X6`'g/E)M"C
壽司醋的醋味較淡,若喜歡白飯的酸味重一點的,需加些工研白醋,免得加太多的壽司醋讓白飯變的太濕就不好吃了。
壽司裡的材料可依個人喜好而調整。
野餐要帶的壽司一定要早上做哦,壽司冰過後的口感比較差一點。
n1A7Y!g H1\,o在全球每一個角落  都可以睇到TVB劇集 M5d1U#C,k

 

 

腸蛋卷壽司bttvb.com'z,o'w/^/c!p$w

2G#g:F"o6I,j在全球每一個角落  都可以睇到TVB劇集材料 :bttvb.com8q0G&h0a&H!E
香腸4條, 壽司紫菜4張, 生粉2湯匙
$L0K/x2O-`,b,G%?!M;Gbttvb.com#H$h:J+g$k+F"x/E"l9x
做法 :
bttvb.com5u&o0R/_)~/v t"G!D1V/T
1. 將香腸放下滾水中, 收慢火焗浸至脹大及鬆身, 約8分鐘, 烈可用猛火煮
TVBNOW 論壇5H/b"K.}$F1C*s
0j o(B2r:W'H$C&P
2. 雞蛋打勻, 將生粉與2湯匙水拌勻, 拌入蛋料中, 少許鹽及胡椒粉調味, 下鑊中煎成薄蛋皮
&[3j.F%U8h$w7|!@4l2l8S4gbttvb.com.H"z5[2f&n!r/C-~$Q%m
3. 將壽司紫菜平放檯上, 均勻鋪下薄蛋皮, 再放上香腸, 捲起. 以少許蛋白封口, 切成少段放碟上即成.

 

 

太棒了!聽說家中也有壽司米。今回還不「發達」否(錢包也,非身型也 >0<)?另外,午膳還有其他簡便選擇: 熱狗、飯團、三文治、蛋糕、漢堡包、烚蛋、煎蛋;用以保存食物的,除了食物盒和保鮮紙之外,原來雪糕盒是個十分不錯的選擇啊!辦公室的冷氣,給我一個最好的雪櫃……

 

我們以一個最有創意的小吃作結:

 

其實大家都可以試下整糯米魚手指,

材料可能係糯米卷果d糯米(廢話),

以及一d意粉或者其他可以綁架糯米、魚手指既東西。

先放d魚手指入去蒸好既糯米度(大熱天時小心乾蒸),

用d糯米包住魚手指,

再好似綁絲帶咁綁d靚靚意粉上去。

完成!

果然係佳作,多得糯米如俾靈感小意~


 

 

回應 (19)
我要發表
ivina
ivina 2008/05/27 09:46:39 回覆

呵呵呵---

不消一句鐘的健康午膳食譜27/5
2008/5/27 上午 09:36:11
網誌分類: 飲食
  

 

ivina
ivina 2008/05/27 09:34:55 回覆

係呀,

周煌夠膽可以試試的……


2008/05/27 09:23:18 回覆
呵呵!綁架『糯米魚(如)』的,還可以用『米粉』唷
ivina
ivina 2008/05/27 09:05:17 回覆

布甸,

我係嚮網上面找到好多野, 唔係識整好多野…… 

不過搵到食譜我就有信心整野食!

可能我有少少廚藝天份架, 今朝意粉媽偷吃了d加左紫菜既壽司米 ,

佢話都煲得幾好味。

唔知係咪騙我想我開心呢?

食飯時自己就知  =] 

ivina
ivina 2008/05/27 09:03:19 回覆

kenny,

今日小意又整左飯團,

陣間請大家吃~ 

ivina
ivina 2008/05/27 09:02:49 回覆

louisperry,

隨便拎啦  ^0^ 

ivina
ivina 2008/05/27 09:01:33 回覆

CANDY,

妳拎到就拎啦, 呢度要幾多有幾多~

ivina
ivina 2008/05/27 09:00:58 回覆

粟粟,

係喎, 今日堆飯團只加左粟米心冇加粟米粒~

聽日可以再想想。 

ivina
ivina 2008/05/27 09:00:14 回覆

penny,

網上既看似好味,

意粉今日6點起身整既就唔知咩味lu……

好想快d食飯時間,

可以試下  XD 

2008/05/27 00:18:12 回覆

哇~D壽司好美味...流口水

小意什麼也懂...好棒喔

2008/05/26 23:55:20 回覆

小意,

看見使人口水直流;我都想食呀!

2008/05/26 23:33:04 回覆
Louis 最中意食蟹籽壽司,可否整啲嚟試吓
則卷小雲
則卷小雲 2008/05/26 22:31:40 回覆
意粉妹妹,我都想食一件呀! 得唔得呀?
2008/05/26 22:14:21 回覆
粟粟口水正流流!
2008/05/26 21:57:01 回覆
應該好好味的~
ivina
ivina 2008/05/26 20:22:44 回覆

加油呀~~

 

2008/05/26 19:38:34 回覆
哈哈~多謝你既分享~咁我就可以整比佢食啦~
ivina
ivina 2008/05/26 16:41:49 回覆

其實大家都可以試下整糯米魚手指,

材料可能係糯米卷果d糯米(廢話),

以及一d意粉或者其他可以綁架糯米、魚手指既東西。

先放d魚手指入去蒸好既糯米度(大熱天時小心乾蒸),

用d糯米包住魚手指,

再好似綁絲帶咁綁d靚靚意粉上去。

完成!

果然係佳作,多得糯米如俾靈感小意~ 

2008/05/26 16:09:09 回覆
口水氾濫啦~
user

最新回應

ivina
ivina 2021/12/09

{#iconb_69}

ivina
ivina 2021/12/09

英文版UPLOAD緊

wongi
wongi 2021/11/06

送上星星。姜B魅力很厲害,他的影迷在金鐘的麥當奴排隊,在mirror 樂隊前拍照啊!場面熱鬧啊!

淺雪
淺雪 2021/10/30

你都幾多想像力..不個鍾意一個人或一首歌..係冇理由可言..