Kelly Chu
Kelly Chu
Kelly Chu

賀 《頭條》 15歲生日 「開心尋尋」 幸運兒

2020/07/07 04:12:18 網誌分類: 生活
07 Jul
          全港No.1報紙《頭條日報》,今年十五歲啦!《頭條》集新聞、財經、娛樂、副刊、體育等一身,係資訊豐富精采嘅免費報紙,多項民調同市場調查均顯示,《頭條》讀者最多,宣傳效力強大。適逢十五周年,為咗答謝廣大讀者支持,由今天起一連五日推出「開心尋尋」遊戲!只要你呢幾日早上開心取閱《頭條》,被我哋嘅攝影師影到並登在此欄,一經確認,就可得到現金獎五百元。首位幸運兒出場啦!

          「開心尋尋」首位幸運讀者,就係相中呢位女士啦!Kelly見佢啲衣著好有品味,手袋好典雅,一早拎份《頭條》睇,真係好多謝佢嘅支持!如果你係相中人或者係佢嘅朋友,快啲通知佢喺今日下午二時至晚上八時致電3181 3690,只要講出昨天喺邊度攞《頭條》,經核實身份,就可得到五百元㗎啦!

          大家喺早上拎報紙嘅時候,見到我哋嘅攝記鏡頭,記得笑一笑,下個幸運兒可能就係你!

        Kelly Chu

        
■呢位女士一早攞番份《頭條日報》歎,「開心尋尋」首位幸運兒非你莫屬了!p/  
 ■呢位女士一早攞番份《頭條日報》歎,「開心尋尋」首位幸運兒非你莫屬了!

   

回應 (0)
我要發表
user