Kelly Chu
Kelly Chu
Kelly Chu

聽歌不忘攞《頭條》 抵你中獎!

2020/07/11 04:12:12 網誌分類: 生活
11 Jul
          全港No.1嘅《頭條日報》,今年十五歲啦!《頭條》內容豐富精采,包羅新聞、財經、娛樂、副刊、體育等等優質資訊,多項民調同市場調查均顯示《頭條》讀者最多,宣傳效力強大。適逢十五周年,為咗答謝讀者嘅愛戴,推出「開心尋尋」遊戲!只要你呢幾日早上開心取閱《頭條》,被我哋嘅攝影師影到並登在此欄,一經確認,就可得到現金獎五百元。今次係呢位幸運兒啦!

          「開心尋尋」幸運讀者就係相中呢位女士,Kelly見佢斯文大方,戴住耳筒聽音樂,都不忘拎一份《頭條》睇,真係好多謝佢嘅支持!如果你係相中人或者係佢嘅朋友,快啲通知佢喺今日下午二時至晚上八時致電3181 3690,只要講出昨天喺邊度攞《頭條》,經核實身份,就可得到五百元㗎啦!

        Kelly Chu

        
  
回應 (0)
我要發表
user